klik plzzz

13 Mac 2014

cheklist

wuhuuu lagi 2 bulan 24 hari jer lagi bersamaan 84 hari jer lg huhuhuuh banyak benda  aku kena uruskan
tapi mood aku masih coll kikikiki ok hari nie aku nk cheklist apa yg aku dah bt

1.Kursus Khawin ; Done aku kursus tahun lepas 2013 bulan 4 :)
2.  Tentukan tarikh (nikah dan sanding). Done jg dah ada tarikh pown
3.  Lengkapkan borang dan dokumen berkaitan.; Yang nie akan diuruskan awal bulan 4 nie
4.  Pilih tema majlis kahwin.dah juga...aku dah ada tema aku sendiri
5.  Buat medical check-up (HIV). Done juga...buat bln 2/2014 alhamdullilah x da apa2 :)
6.  Beli barang-barang hantaran.Baru beli 1 barang uhuuhuhhuk...perlu di segerakan
7.  Beli souvenir dan bunga telur. Yang nie bunga telur aku niat buat sendiri n dah mula buat dah...souvenir dah tahu dah nk bt apa..tp masih usya2 dulu nk harga murah kikiki
8.  Beli alat-alat untuk gubahan barang hantaran: belom lagi
9.  Tempah juru nikah atau tok kadi.Belum jg awal bln 4 balik baru urus
10.  Tetamu.serah pada mak ayah :)
11.  Kad jemputan. Done kad sedang di cetak
12.  Gubah barang-barang hantaran. Belum lg huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
13.  Tempah pelamin.DONE
14.  Juru solek atau mak andam. Done
 15.  Pilih busana pengantin.Done
16.  Tempah khemah, kerusi dan meja (mungkin sekali dengan pinggan mangkuk dan kelengkapan yang lain)  serta kanopi ; done
17.  Tempah juru kamera dan / atau juru video Done
18.  Tempah khidmat catering atau beli barang-barang untuk kenduri kawin (beras, daging, ayam dan lain-lain)  untuk majlis perkahwinan anda. Done
19.  Dekorasi meja makan beradap (sekali dengan menu hidangan) ;done

ok aku rasa aku kna tumpukan pada dorgive  n bunga telur aku ja buat bg siap :P sapa nak tolong angkat kening k by
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

10 Mac 2014

PRAY4MH370

MH370...
Kapten Zaharie
Saya mungkin tidak kenal tuan,
tetapi saya tahu, tuan sudah lakukan yang terbaik
saya mungkin tidak tahu pandu pesawat
tetapi saya tetap tahu tuan akan lakukan terbaik
saya mungkin sedih dengan hilangnya MH370
tetapi saya tahu keluarga tuan lebih sedih dari saya
kami sedih kehilangan MH370
tetapi saya tahu tuan, jiwa tuan lebih cedera dari kami semua
MH370...
Selagi mereka belum temui rangka kamu
kami di seluruh dunia berharap kamu akan kembali dengan selamat.
kalau ada orang jahat larikan kamu
Kami merayu, kembalikan MH370 ke KLIA
atau terbangkan kamu ke Beijing
seluruh dunia menanti khabar kamu.
Saya harap kamu baik-baik sahaja
Kita mungkin tidak pernah bertemu wahai MH370
tetapi hari ini semua orang mencari-cari kamu
hari ini semua orang menanti kamu
hari ni dunia risaukan kamu
hari ini semua orang sebut kamu
Muncullah MH370
ada jiwa yang menanti anaknya
ada jiwa menanti suaminya
ada jiwa menanti kakaknya abangnya adiknya
ada jiwa menanti isterinya
ada jiwa menanti ibunya
ada jiwa menanti ayahnya
ada jiwa menantikan anaknya
Jiwa kami dan jiwa mereka tidak sama
Kami sedih tetapi tidak akan ada yang lebih sedih dari mereka
Mereka dan kami mungkin bukan sebangsa, seagama
tetapi darah kami sama
merah pekat warnanya
Kasih sayang kami sama
Tuhan, dengan cinta dan rahmatMu
temuikan MH370 segera.
Kami sudah sedia
Kami sudah redha
Kami tahu Kau ada
Kau menentukan segalanya...
Manusia aneh-aneh jiwanya
kalau kamu tidak ada yang baik untuk kamu berkata-kata
sudi kiranya kamu diam sahaja
Manusia aneh-aneh jiwanya
kalau kamu tidak ada yang baik untuk kamu berkata-kata
sudi kiranya tadahkan tanganmu berdoa
Manusia aneh-aneh jiwanya
Kalau kamu tidak ada yang baik untuk kamu berkata-kata
sudi kiranya kamu tutup mata dan telinga.
Manusia aneh-aneh jiwanya
Walau siapa pun mereka, apa bangsa mereka
Kita tetapi mengalirkan darah yang sama
baik kalian diam dan bacalah cuma.
MH370 muncullah kamu segera
kami semua akan bersedia.

#copyfacebook

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

5 Mac 2014

haloooooooooooooo

lama sangat cik wani pemalas nie x update blog.......bukan sbb malas sbb x sempat sbb kepala cik wani nie serabut kena fikir macam2 huhuhuhu.......tp kan cik wani nie jnis peragai x suka share kesedihan ngn orang sbb cik wanie x suka tengok orang sedih.........cik wani nk happy ja...baik kan.....tengok2 taip 3 baris ayat dah bluerrrrr mcm mana nk taip 100 baris ngek betul.....
dah la nanti la update lg nak bg tau yang tue ja :(



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE