klik plzzz

20 November 2015

Anak

assalamualaikum betemu kita kembali dalam blog sendu ini...........huuuuuuuuuuuh mengeluh aku bila soal anak khawin di bicara kan....bukan apa aku pown bukan khawin awal so aku dpt merasai bila orng asyik tanya bila nak khawin nk khawin heeeeeeee mmg geram masa tu ya la ko ingt suami boleh beli kt tesco mcm nk jawab mcm tu ja kan tp kt hormat lg orng lg berusia............pastu bila dah khawin baru sebulan khawin orng dah tanya dah mengandung bila nak ada anak hello lagi sekali aku mcm nk jawab ingt boleh beli kat giant ka hurmmmm mulut orng sapa boleh tutup kan...sebelum ko tnya orng ko fikirlah peraan orng yg kau tnya tu...kalau ko di beri semuanya jodoh anak duit kepuk ko kna besyukur bukan ko pandang serong pelekeh orng tu...mungkin bukan rezeki dia lagi...lebih baik kita mendoakan dia...ko jng nak bangga sangt boleh x..ahhhhhhhh x suka orng bangga diri...k bye
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

17 November 2015

rindu

haiii assalamualaikum uhuhuhuhuuh tetiba rini rindu sangt ketika itu...rindu masa mengandung dulu baby tendang2 perut,,,wah rindu sangt la bila nk mengandung lagi nieeeeee ....heeeeeee nnti dulu la tnggu tasnim beso sikit cian dia x ckp kasih sanyang nanti.....hari tu cuti semnggu balik kg...boleh pula masa sampai2 kampung tu tasnim dok pulun nk gigit kaki dia...mak aku ckp ehhh awok pown bubuq x makan lagi x kan nak adik dah koddd hahahahahha kelakor....aku rasa tu bukan sbb nk adik tp pengembangan dia semua bebudak kecil cmtu la kan...korang rasa....

sebenarnya nak cerita yang tu ja gambar xda sbb malas nk tranfer malas dan aku berpisah tiada k byeeeeeeeeeeeee


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE