klik plzzz

25 Jun 2014

Majlis ku

Assalamualaikum semua wahhh rindu kita x lama bonar x story2 kat sini ,sibuk telampau n buat2 sibuk kikikiki...hari nie aku nk cite pasal majlisku......1 bln sebelum majlis aku dah mula rasa bedebar x tentu arah..rasa tue datng bila aku hantar borang pemohonan nikah...2 minggu sblum lg x tetntu arah..kadang2 sampai orng becakap ngn aku pown aku dengar x dengar ibarat masuk telinga kanan keluar telinga kiri huhuhu 3/6 aku balik kg ..sampai dah pkul 11 malam kod sbb aku gerak dari nilai petng pkul 5 x silap aku...sampai kampung tengok khemah2 dah ada wahhhh lagi x tentu arah aku di buatnya...esoknya sempat ajak mak n adik aku g keluaq beli barang n p fitting baju dengan en tunang aku...petang orng butik coll nk datang pasang pelamin wahhh cepatnya nak pasang baru hari rabu...tue x pa esoknya hari khamis aku 45kali tnya mak aku ehh mak esok ka majlis nya..aku dah mula susah hati sayu sbb aku tefikir dr dalam perut sampai aku besar macam ni mak ayah aku besarkan aku bg aku kehidupan sempurna walaupown kami x sekaya semewah orng lain tapi aku adik beradik x pernah belapar tiap2 kali raya x penah mak ayah aku x beli baju baru wahhhhh sambil taip sambil meleleh air mata huhuhuk...esok segala nya akan berubah semua tngungjawab akan di serahkan kepada suami aku hukhuk...sedihkan...esok juga aku bakal ada 2 mak n 2 ayah n ramai adik2 n abg2 n sorng kakak hikhik...

mak aku selalu pesan lepas ni dah ada 2 mak 2 ayah so kalau bli apa2 untk mak..kna jg belikan untk mak mertua sbb mak mertua mcm mak sendiri jg...baiklah mak saya ingt pesan mak..ok sambung citer bab majlis aku aku akad nikah 6/6/2014 majlis lepas solat jumaat...masa tengah makeup tue aku dah debor2 dah sampai masjid lagi debor2 hukhuk...aku di temani oleh mak teh n adik aku kahkah orng lain sibuk kt dapur x dtng hak2...masuk ja masjid seram sejuk dah hukhuk..tp nasib iman banyak bt lawak reda sikit...alhamdullilah dengan skali lafas aku sah miliknya amboii ayat bekemain kahkah...perasaan masa tue hanya allah ja tahu mmg la syok dah khawin tp...sedih ooooooooo segala tangungjawab ayah aku pikul selama ni dah ayah aku serahkan pada suamiku huhuhuhu...dulu masa becinta boleh la aku x nk dengar ckp sekrng dah x boleh hikhik....

keesokan hari 7/6 majlis di rumah aku..tema merah ....sbb apa aku pilih tema merah sbb warna merah adalah warna kegemaran aku..n mak aku kalo x caya try suh mak aku pilih baju harus dia  pilih merah kahkah macam jg aku..tp ramai cakap x sesuai la apa la x po la korang ckp x sesuai bg aku sesuai ja cantik ja..kahkah biaq la aku nk puji diri sendiri..

8/6 majlis bertandang rumah suamiku...kadang2 aku rasa ehh dah ada suami mcm x pecaya lak kikikiki...tampaq sikit pipiku ini baru pecaya kod..nanti la aku citer detile bab2 majlis ni tnggu pic dr cameremen aku hihi..ni mukadimah jer..ehhh ada ker orng nk baca kalo aku cita eruummmmmm x kira hampa kna baca jg...lalalalalala...







Aku bg tengok sekeping dulu,,,,hasil selfie hakhak...

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE