klik plzzz

31 Januari 2013

fellina incloss

salam semua
okey sapa berminat nk daptkan fellina incloss dengan harga murah bole emel sy syafniee@gmail.com...bukan tiruan ka apa ori ok...
ehh sy bukan ajen or penjual fellina tue ek sy beli 3 botol hari tue so sy tak tahan kepanasan n kalo simpan pown rugi jan kan...cepat emel..


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

21 Januari 2013

JAWATAN KOSONG UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA(USIM)

ASSALAMUALAIKUM
okey sapa nk keja bole la cuba apply
usim nie tempat keja aku
nie link dia klik sini selamat berjaya....rezeki sapa yang tahu belum cuba belum tau okey...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

18 Januari 2013

Jangan pandang aku sebelah mata

salam sayang semua alamak bosanya ngatuk lg...hampir2 nak lelap....pas tue cepat2 bangun buat keja yang ala2 buruh kikiki...baru filing2 buat keja tiba2 ada orang ketuk pintu" akak saya nk buat aircorn nie"...okey fine buat la...tiba2 dia pandang aku lain mcm pakai jubah filing2 mulimah tiba2 buat keje ala2 lelaki hahahahha...ko jang pandang aku sebelah mata ya...lampu umah aku rosak aku panjat sendiri ok.... :P....siap ckp eh pandai nya akk guna mesin potog kayu muahhahaha....bukan nk bangga diri tp knyataan aku nie lpasan institut kemahiran mara....kat situ pown dah terbukti kemahiran kan so kitaorang mmg di ajar bnyak kpada kemahiran 60% teori 40% so setakat mesin potong kayu aku x heran la.sambil buat muka kiut..... :P.....sambil2 x heran pown takut jg tepotong sekali meja ahhahaha mampos.lepas siap satu papan aku potong terus aku letak n malu dah nk buat diorng mmg pandang lain mcm hampeh kan korang....




Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

10 Januari 2013

RINDU

SAYA Rindu mak saya huhuhuhu
sabo2 23nie kan nk balik kg huhuhu
ini la wajah2 yang aku rindu.....i love u olls
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Polis Tembak Mati Dua Daripada Tujuh Suspek Loloskan Diri Daripada Tahanan

BUKIT MERTAJAM: Polis menembak mati dua daripada tujuh penjenayah yang diburu setelah meloloskan diri daripada tahanan ketika dalam perjalanan dari Penjara Pulau Pinang ke Mahkamah Butterworth Isnin lepas.
Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Jaafar yang mengetuai pasukan khas memburu tahanan terbabit berkata, kedua-dua penjenayah itu ditemui menaiki sebuah kereta jenis Proton Perdana di Kampung Pelet di sini dan cuba melarikan diri daripada pemeriksaan polis.
"Polis kemudian melepaskan tembakan pada tayar kereta itu yang menyebabkan pemandunya hilang kawalan sebelum kereta itu terhumban ke dalam sungai dan kemudian berlaku tembak menembak," katanya kepada Bernama di sini, Khamis.sumber my star online

kesian tapi nak buat mcm mana ko x nak g pebicaraan ko lari kan ko mati...kalo kau x lari pown mesti ko hidup lagi...tp kuasa allah kan dia dah tulis ko mati dengan cara tue...so kalo nak buat apa2 pwon guna la akal yang allah bg....aku nie mmg x bole jd polis ka askar ka pegawai penjara ka imegrasn ka mmg x boleh sbb aku nie cpt kesian kan aku lpas ja diorng nanti hihiihih...tue la takdir allah....

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

SEDIH



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

7 Januari 2013

Monday bluessss

alamak lemau ja aku hari nie...... monday yang sangat bluessss
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

4 Januari 2013

Jalan-jalan ke taman ular sawa

pembukaan
ahad minggu lepas ,aku n en cinta x tau nk g mana2 so kt buat keputusan g jalan2 dekat area kuala pilah ....g taman ular n istana seri menanti....so mula2 aku g taman ular dulu...talam ular nie terletak di hulu bendul...tampat mandi air terjun tue..tujuan g nk tengok ular so kt x mandi pown...malas nk citer panjang mai tengok pic hihihihi
aksi budak bum

en cinta saya

nie en cinta ngn bff

bedua bersatu kikiki



perasan kurus

mcm2 gaya tempat sama

mengah naik tangga sempat lg

selamat datang
ular ku lari gagah berani

ular lagi

dah knyang tido jer
selamat melihat :)
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

3 Januari 2013

Selamat Hari Lahir to me

selamat hari lahir untuk diri sendiri...ehhh bukan hari nie ya my birday tp 29/12 hari tue.....aku dapat wish yg pertama dr my love aku...nasib dia yang petama kalo x ngamuk la aku hehehehe....terima kasih pada kawan2 yg wish my birday...sama ada di fb wassup msj coll terima kasih ya ingat jg hampa kat aku hihihihih....okey ada jg yang tanya en cinta bg hadiah apa....okey meh nak jawab kt orang setiap kali birday x penah pown bg2 hadiah nie sbb dr stat kenal mmg mcm tue,,,tp x da la sampai x ingat.ingat...kitaorng selalu belanja2 makan jer...mkan yg special sikit la kan....
mlm birday aku tue en cinta aku bawa aku g makan ikan bakar....dia ada tnya nk makn tempat biasa atau nk try tempat lain aku plak gatal2 ajak try tempat lain...okey sebelum aku citer banyak mai nk tujuk menu kitaorng makan malam tue
ikan siakap 3 rasa

sambal sotong

udang 10 ekor rm80
okey nie la menu yang kitaorng makan...tp aku sanagt x puas hati mahal sangat....rasa rugi pown ada....
tp nk buat camna kan
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

HAPPY NEW YEARS

ASSALAMUALAIKUM...
Salam sayang semua...ya allah mood untuk menulis memang langsung x da walaupown banyak benda aku nk citer....nanti satu hari akan ku citer ya kalo aku rajin....okey nak tanya apa azam tahun baru korang....
Azam aku
1.Nak sangat kuruskan berat badan yang dah semakin gemuk huwaaaa ;(
2.Nak jadi anak yang terbaik...anak yang ingat mak ayah
3.Nak perbaiki diri ke arah yang lebih baik
4.Nak berjimat cermat..n x mau boros2 dah
setakat ja aku terfikir untuk azam tahun 2013....opp xda azam nk khawin ker,,,,x kod sbb azam nk khawin akan aku masukan pada tahun 2014 ehehhe insyaalah...semoga di permudahkan semuanya....
okey akhir sekali mai la tengok pic aku hahahahaha
happy new years


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE