klik plzzz

31 Disember 2013

JOM BACA

ok jom baca entri dr blog my bff ku ini aku malas nk citer :P mmg dasar pemalas kan http://zuhafizz-cintahatiku.blogspot.com/2013/12/selamat-bertunang-cik-waniee.html dan etry nie http://zuhafizz-cintahatiku.blogspot.com/2013/12/shopping-dlm-erti-kata-lain.html kt sedih tau huhuhu...xper cik fizaa...kalo i dah khawin pown tetep boleh g sarapan sesama makan tengah hari sesama :)
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

senarai barang

assalamualaikum nie barang2 yang aku jual...hihiihhi bole borong dan boleh beli retile x kisah...bole tanya nk yang mana :)

AURAWHITE RM118
AURASLIM SHAKE RM120
MAIXARA WHITE ESSENTIAL RM115
MAIXARA C SENTIAL RM75
FIGURE UP RM40
COLLAGEN VIT E RM25
TANYAPORN RM30
KOJIC 3LAYER 130GRAM 1PCS RM12, SDOZEN RM85
SABUN BERAS SEDOZEN RM20
SABUN BERAS KOLAGEN SEDOZEN RM22
SABUN BERAS 3 IN 1 1DOZ RM20
NATURAL BAMBOO RM35
FELINNA LOSYEN RM50
CATHY MAGIC CREAM RM30
TNYAPORN MAROON RM30
TNYAPORN GREEN RM30
ACAI BERRY RM35
SESEIDO MASK rm1, 100PCS RM80
EYE MASK COLLAGEN RM1.50/PAIR
DETOX FOOT PATCH 90SEN, 100PCS RM80
OBUSE TINT CHEERS 1PCS RM8,
OBUSE TINT CANDY 1PCS RM8
SWEET TIME AUTA GLUTA RM30
BB CATHY RM30
VIT C PAHANG 1000MG 100TABLET RM60
BEDAK ARAB RM35
RADIGLOW RM135
THANAKA 40GRAM RM12
THANAKA 110GRAM RM15


GLUTA 200K 30CAPSUL RM40
GLUTA 200K 60CAPSUL RM55
GLUTA 100K 30CAPSUL RM37
GLUTA 60K 30CAPSUL RM37
GLUTA 20K 30CAPSUL RM36




PROMOSI MAIXARA C RM75 TERMASUK POS



sapa2 berminat mai emel aku syafniee@gmail.com
nak lg cepat dibalas sms wassup aku 0175343549 lg bnyak beli lg bole bg diskaun ;)


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

16 Disember 2013

sesorang

korang penah duduk umah sesorng....aku haruslah pernah minggu nie aku duduk rumah sesorng huwaaaa...perasaan aku berani dlm masa sama takut...macam mana erkk...minggu nie housemate aku semua x da balik kg tinggal la aku kesorngan...aku nie nk kata takut x sangt nk kata berani pown x jg sedang2 kod..tapi masa nk tido malam susah nk lena kan korang penah rasa bila duduk sesorng pastu susah nk lena...tp telena jg aku hakhak n bangun punya la awal mcm pagi tadi aku tekejut jaga awal tengok kat tingkap gelab...aku pown fikir erk pukul berapa nie...mcm takut nk tengok jam...lpas capai hp tngok jam dah pkul 6.30 huwaaa lega...kikiki tue maknanya apa...aku penakut la :P.....tp kan sekrng nie mcm2 benda kt dok tengok kat internet tv kes pecah rumah n mcm2  lagi tue yg bt aku takut...dulu aku no hal dok sesorng seminggu
x kisah punya...oppp lpa nk citer sbb2 knapa aku mula takut n fikir bukan2 bila duduk kat umah sesorng sbb dia dulu masa aku duduk taman seroja salak tinggi ada kes orng cuba masuk rumah aku...ikut bumbung lpas kejadian tue aku fobia terus pindah duduk umah sekarng..so sapa2 bujang tue berhati2 la ya...aku duduk sesorng sebelum tido baca doa pedinding doa elak pukau ayat kursi 3 kali 3 kul doa tido n baru tido
sambil berdoa moga dijauhkan benda2 x elok...kita nak minta kat sapa lagi kat allah ja la...
okey nak citer yg tue ja tata kawan2 bye
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

14 Disember 2013

Fakta anak ke dua

hai assalamualaikum korang pemint kita kehkeh lawak ja
korang anak ke berapa ...aku anak ke 2 tau meh kita tengok tafsir anak ke dua n kena x dengan aku
okeh meh kita tengok satu satu yer

1.yup betul aku mmg senang maafkan orang,,,walaupown orng tue jahat gila ngn aku.

2.nie ada jg tp kadang2 la :P

3.hikhik no 3 nie kena kod...aku kalo gelak mmg gelak betul2 xda cover2 kadang2 sampai tersedu sedu :)

4.No 4 nie mmg sangat2 betul aku sangat sensitif untk orng yg aku sayang mcm tue dan hati aku sangt lembut walupown muka aku garang...contoh dulu aku peneh g interview pegawai penjara di penjara alor setar tetiba nampak banduan...terus dalam hati aku terdetik kesian diorng n terus mcm sedih..pastue terus rasa mcm x nk keja pegawai penjara :/kehkeh...

5.xda pown peminat no 5 tifu

6.no 6 nie no komen sbb aku x da la mudah syg orng

7.no komen :P

8.no komen jg

9.owhhh ini sangat x sama..sbb kalo aku sedih aku susah nk senyum..

10.yer kod

11.sikit2 la

12.x jg kadang2 aku kedekut kehkeh

13.peramah dengan orng yang aku kenal rapt kalo baru2 knal aku x bnyak ckp sangt

14.pown x sbb aku tido kena tutp lampu kalo x susah lena

15.pown x aku x suka shoping n x suka melancong sangat

16.nie sangat betul aku suka masak n bg orang makan...n suka orng puji kata aku masak sedap erkkkk ahahhaah

17.rajin masak mengemas aku malas

18.hurmmm betul

19.kalo tolong pasal duit kalo aku ada lebih aku tolong kalo x da x dapat ler..kalo pasal benda lain selagi mmpu mmg aku akan tolong ...baik kan aku mmpos puji diri sendiri

20.yer...aku senang jaga..n kalo aku ngah tido kau kejut..aku xda hal bangun mengejut ok ja x da pening kepala ka apa

okey dah...penat aku naip cehhh macm la entri panjang kan dah2 sayang u oll semua

terima la pic tuan blog anak ke 2 nie :P
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

5 Disember 2013

semua cerita dalam 1 tajuk :P

korang ada kenangan indah x ...mesti ada kan heeee tipu kalau tidak ada...aku sendiri banyak kenangan indah...kalau di ingat balik mesti aku akan tersenyum sendirian acewah hikhik...sebab kenangan itulah yang membuatkan kita rindu akan masa lalu kiki tp orng ckp jng ingat masa lalu....yang berlalu biar lah berlalu..tapi kan tetiba hari nie pagi nie aku teringt balik kisah2 dahulu...sambil teringat aku tersenyum sbb  semua itu kenangan indah aku nak citer ker x bole bahaya erk kikiki...ok lupa jab bab kenangan indah tue meh nk citr bab lain pula

hari tu 17/11 kakak office mate  aku bertunang soke serting la aku hari ahad tue heee jauh kod serting dengan nilai kita orng tolak pkul 9 pkul 11 la jg sampai jalan pla bole bt aku pning tp tahan ja x kn nk muntah mcm kcik2 dolu kahkah.....so mari layan pic hasil tangkapan kitaorng
jelitazzzz

kami lagi

ada lagi :P

dengan pengantin :)

cantik kan kak nomah

posing lagi

lagi

aksi tunjuk cincin :P
dah dengan tunangnya aku xnk masukan x suprise nanti hakhak...okey nk wish selamat bertunang kak normah doa2 kan la giliran kitaorng pla :)

isnin 2/10 Fakulti aku sambut 10 tahun...so kitaorng team makmal kna jadi penyambut tetamu kna pakai baju biru so berbaju biru la kita yer...
meh layan pic gediksss kitaorng...u olls jng jelesss sbb hari kjaddian kita posing smua mcm che ta hahahahaha che ta jng saman iolls pla yer sbb tru cra posing





ok nie semua aksi posing tampa batasan so korng tengok ja la aku malas nk tulis apa2 di setiappic :P dasar pemals x ingat aku nie..update dah lasebulan sekali..malas nk update sbb korang bukan nk baca blog aku pown (kecik hati kita tau ;( x da la lawak saja...dah la i love u korng bye2


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE