14 Jun 2012

sombong

asalamualaikum....
hai lama ya aku x update blog nie bukan apa x da idea heheheh....oke bekenaan tajuk di atas...aku di cop sombong sesampainya aku d tempat kejeeeeeeee,,,heeeeeeeeee dia see hai kat aku aku pown jwab balik balik hai tue tp slow la....dia x dengar terus ckp aku sombong ishhhhhhhhh.....bila masa lak aku nk sombong2 nie...xda faedah pown.....
  
muka aku muka sombong ka
okey sila lihat pic di atas aku nie muka sombong ka....hurmmmmmmm ada kawan aku aka opice mate aku kata muka aku mmg muka sombong.......heeeeeeeee aku akui dari aku sekolah sampai sambung study mmg orng selalu ckp aku sombong...korang x knai aku mmg la...bila dah knai mesti korng x larat kod asyok kna ckp ngn aku ja..........hehehe apa la aku melalut pepagi nie...oke wani kalo lpas nie...ada orng tegur kau...kau balas la balik teguran tue kuat2 okeyyyyyyy papiiiiiiiii
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

7 Jun 2012

aku ada kau ad

semakin hari semakin syg....heheheh bosan la malam nie x tau nk wat pa...wahai sabtu cpat la muncul aku rindu sama kamu
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tamat sudah

 salam...hai lama btoi aku x update...sibuk ya amat mcm kenduri aku pula....okey majlis abg aku dah selesai semua bejalan lancar......nie la my family ....aku la yang paling mengembang ayoooo...kna mula diet dah bila dah mengembang dah jd x lawa kan huuuuuuuuuuuuuuu
pengantin simple ja

adik no 3,mak adik no 4 kakak ipaq abg ayah n me....


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE