28 Oktober 2013

MZ BODY SPRAY

Apakah kelebihan MZ Secret Body Spray


 

MZ Secret Body Spray membantu menganjalkan kulit yang mengelebeh, menghilangkan rekahan selepas bersalin, mempercepatkan proses pembakaran lemak, memberi pengedaran micro yang lebih untuk proses pelangsingan tubuh badan, menjadikan kulit lebih anjal dan tegang serta membantu menghilangkan "sretch mark". Ia juga dapat membantu mencerahkan kulit.

Apa itu MZ Secret Body Spray?

Ia adalah sejenis teknologi baru yang membolehkan lemak dibakar dengan -------lebih efektif melalui cecair formula khas dalam bentuk semburan nano.

Serapan pantas ke dalam kulit anda menjadikan ia 400% lebih berkesan dari -------cara lain.

HANYA perlu sembur pada mana-mana anggota badan bermasalah, itu sahaja!

Hasil Nya ?

Ukur lilit anggota badan anda akan berkurang dengan ketara.

Lemak tepu di bahagian seperti lengan, leher, perut dan peha kelihatan ------semakin berkurangan.

Berat badan semakin berkurang secara berperingkat.

Apa yang hebat selain dari itu ?

Ada! Formula semburan Fat2fit juga bakal membantu anda menghilangkan -------selulithasil dari pengecilan saiz anggota badan secara ketara.

Ini adalah masalah ramai mereka yang semakin kurus, selulit begitu banyak di -------anggota badan.

Dengan Fat2fit, anda kini boleh kurus dan kulit anda juga semakin cantik tanpa ------masalah selulit!


HARGA 
RM 60 SM
RM65 SS

FREE POS BERMINAT SMS WASSUP 0175343549 EMEL syafniee@gmail.com
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

EMILAY WHITENING CLEAR SPOTS

FUNGSI

UNTUK MEMUTIHKAN KULIT WAJAH
RM35 TERMASUK KOS POS SABAH/SARAWAK RM 40

BERMINAT SMS/WASSUP 0175343549
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

22 Oktober 2013

saya x sihat

assalamualaikum
hai lama x bersiaran kuikui....kita balik kg seminggu lepas tue sekarang kita demam pula huwaaa x pasti demam pasaipa mybe kena hujan mybe rindu kat mak chek huhuhu...balik kg seminggu pown x puas lagi adeh...aku demam nie sehari sebelum balik nilai panas sejuk ja badan makan ubat lega sat,,,pastue demam balik...smlm en syafiq datang nilai bawa aku g makan mmg la aku x makan dr pagi mkn biskut ja tue pown sbb nk mkn ubat..aku mkn ubat pown sbb aku aku ada lab smlm kalo x da lab mau aku x makan kikiki dasar sangt kan penakut makan ubat...lpas bawa aku mkn dia bli cool feber btoi x aku eja nie lantk la...aku pown smlm nk tido tampal la di dahi..bila tampal tue aku rasa pelik mcm mana tah..last  aku ambil aku tampal kat kaki melekat sampai pagi ok x jatuh pown :P #tahu kat syafiq mampos aku....

nie masa otw nk balik nilai see muka aku x sihat habis tue ...x larat sangt...so pada sapa2 wassup msj aku kdang aku layan nak x nk tue ampun ya  aku mmg x larat
i love u korang :)
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE