20 Mac 2013

MY BFF SAYA DAH NK KHAWIN

tajuk dah menerangkan segala galanya...hihihihi....sabtu nie 24/3/2013 tarikh mai bff sy dah nk khawin...hhiihhihi dia nie,,,tp sedih x dapt balik...sbb x bole nk ambik cooti lgi sekarang...dengan keja banyak..lab bertindan adoiii sapa la nk bt semua tue kalu aku coti...huuhhu...minggu lpas dia coll aku minta aku balik jadi pengapit dia...huuhuhu mmg la memula puas aku memikir mcm mana la kan...aku niat mmg nk balik sbb dah janji dari dulu2 lagi kalo dia khawin aku balik...tp bila dah tahu tarikh masa tue mmg aku sangt sibuk...huhuhuh...sedih jg tp nk buat mcm mana aku pown poning....banyak la knangan manis zaman remaja aku ngn dia nie dlm kelas dok sebelah2....pas tue hari2 deret gosib....heeeeeeeee mmg x dapat lupa yang penting aku x pnah begaduh ngn dia....lpas balik sekolah mesti ada ja plan....hahahahah itu semua knangan..ehhh dok citer ni x bg tau pown sapa kawan aku eee nama dia norlida...aku pangil noly jer konon 2 nama glamor la tue hahahah....
nie la bff aku hihihi yang baju biru tau...yang baju pink tue aku la hahaha
okey dah bt entri nie aku nk wish selamat pengantin baru...semoga berbahgia sampai anak cucu...nanti aku balik kg kita jumpa na...tp masa tue ang dah jadi bini orng dah kan... :(


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

18 Mac 2013

ISNIN

Aduhai isnin.... :(
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

16 Mac 2013

keropok durian

korang pnah makan x kopok nie...td g giant konon nak cari benda makan kikiki lalu bahagian jajan nampak kopok nie...terus teringat nostalgia lama kikiki....dulu aku kecik2 petang2 mak bg 20 sen...atau aku pangil 2 kupang...laju2 aku p kdai bli kopok nie korang nk tau tak napa aku suka kopok nie sbb dia banyam maklum la dulu nak dpt duit pown susah...kan td dah mkn rasa mcm dulu jg tp x da fill la hihihi....




Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE