27 Jun 2011

Al kisah

Assalamualaikum d pagi yang penuh syahdu lagi sejuk niee,,,,saya nk citer sikit pasal kisah duka yang terjadi pada saya mlam td....mula2 layan novel agak penat membaca nk tido rrrrr dah lewat kan so g tutup lampu bila berada didlm keadaan gelab lagi gelita sy pown apa lg mau tido rrrr.entah mcm mana tersalah landing aduiiiii kepala ku terhentuk pada pluq di dinding sakit ya amat.....................poning beb mata mula la nk ngeluarkan cecair jernih huaaaaaaaaaaaaaaaa...aku mmg senang menagis x malu kan kna sikit pown dah nk nagis....tak sikit aku rasa sbb kpala rasa poning ja lpas tue mmg sakit n sakit ku pown pegang rr tempat kjadian bengkak huuhuhuhuu nagis lagi mula ingat mak d kg haaaaaaaaahahahahaha pantang sakit msti nk ingat mak....kalo tengah happy 2 x mau ingat mak pulok hehehe tak la aku selalu akan ingat mak aku heeeeeeeeee only u in my heart pg nie ku rasa ok dah la smlm ku tuam2 kpala aku ngn kain n air pnas....hasil idea dari kwn aku dia suh tuam tempat bengkak tue ok tq yer my friens..........dah lpas terhentuk tue trus mata x mau tido aku g dapur mum jeruk yang kaksue beli ambik ko tengah2 mlm makan jeruk sampai nk habis aku makan.....aku nie dari kcik samapi tua bangka mcm nie mmg suka mkn benda alah tue....sarapan pagi tengah hari tengah mlm selagi ada ku akn mkn hurmmm mak aku pnah kata ang nk bg putus urat perut ang ka heeeeeeeee relex mak bukan selalu la nie aku dah jauh ngan mak aku so x der saper nk tegur aku dah ehehhehehehe dah la pnat nk taip dahhhh jumpa lg hahahahaha gila

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE