2 Ogos 2011

BERPUASA

Tahun nie tahun pertama aku berpuasa di tempat owng...negeri owng len la kiranya.....okey2 aja bersahur ngn sekeping roti....heheheh...semalam aku berbuka ngn laksam,kurma n popian beli 4 biji mum 2 biji ja...lpas solat insya terus tido...lotih makan kerr.aku makan sikit jer aku rasa.....kalo kat kg tue selera makan waktu berbuka posa aduiii x pyah cakap ayam bakar tiap2 hari aku nak...kat nilai nie bole plak aku kwal nafsu makan aku...n yang penting nk berjimat....beli ala kadar pown makan x habis apatah lg nk beli banyak bazir ja akn....aishhh lg 23 hari aku akan pulang ke kg halaman aku ayoookkk.........lambat lagi tue,,,x per2 aku sabaq.hari nie x tau lak nk makan aper,,,,,,
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE