25 Februari 2013

baLIK KG lagi

salam u oll
minggu nie minggu happy bg aku...okey sbb apa sbb jumaat nie aku akan pulang ke kgku tercinta kedah darul aman,,,,okey sekarang nk cita dulu pasal kejadian2 yang bole membawa aku untuk pulang ke kg...aku balik kali nie dengan en s aku la..mula2 dia x mau balik aku paksa x jalan jg smpai begaduh betumbuk okey tipu..hihihi last makan juga pujuk aku yes dia jd nk balik kg ngn aku...kalo x dia suh aku naik ketapi atau bas aku x nak okey sbb naik benda2 tue semua meletihkan aku.. :( mengada x...sebelum en s keja kat sini natang2 tue la ko naik balik kg heeeeeeee....daripada kejadian merajuk semua tue la sampai aku buat kering tipu dia kata aku nk balik kg naik bas keesokan hari nya hahahah dia percaya oke

aku:sambil ckp telefon dlm keaadan merajuk...malam esok orang nk balik kg
en s:ha nk balik...ala sabar la nanti ngundi kita balik..
aku;la orang nk balik jg esok
en s:malas nk gaduh nak balik naik apa
aku:naik bas kat seremban esok pg nk p beli tiket
en s: nak  naik bas pkul berapa
aku:11 la
en s:mai la letak kereta kat umah dia,dia hantar p stsyen bas
aku:xmau la suh fiza hantar kat komuter...

bejaya jg aku tipu dia :P....pas tue keesokan hari dia coll aku...td mak coll..mak nak pos barang kat orng tp boh alamat dia...pas tue orng citer kat mak dia nk balik kg mlm nie.......haaaaaaaaaa citer kat mak apasal..la salah ka nk citer...kuikui aku masuk bab2 mak nie aku x bedaya dah nk tipu so pecah rahsia eh orang tipu ja la....kita balik kg minggu depan ek ckp pujuk bla.....bla...ok mlm nie orang apply cuti yahoooo berjaya jg...sekeras keras kerak nasi akhirnya lembut jg....tujuan aku balik kali nie nk see ayah aku n nk tengok apa ayah aku beli ayah aku kan baru balik umrah ihhihihi..... datang keja hari nie terus apply cuti bos pown dah peraku heeee x sabo...

biar la orang nk ckp aku pulun ka apa ka...kg aku dah la jauh...hurmmm kadang terfikir betapa susah jd anak rantau nie...hurmmm betapa untung kalo family dekat kalo kita sunyi ka susah ka diorng akan ada bersama kita...tp aku dah lama redo allah lebih mengetahui...


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE