22 April 2019

susu kurma

sebagai seorang yang tidak suka minum susu tapi suka tepengaruh dengan iklan,cerita dia bermula dulu aku suka beli susu kurma  farm fresh sebab kononnya minum susu kurma , susu badan bertambah,yang ni aku tak tahu la bertambah ker tak sebab aku memang jenis banyak susu makan pi la apa pun memang susu tu ada...bila  minum rasa sedap tapi harga agak mahal pastu kau kena habiskan cepat sebab lama2 masam,jadi malas pula kat situ kena paksa minum aku kan jenis minum sikit2
 ok lepas tu pengaruh lagi aku cuba susu goodday pula,yang aku rasa macam lagi sedap ,lagi pon dia boleh tahan bnyak hari kan aku suka beli yang 6 kotak tu so sekali minum sekotak,,harga murah sikit la dari susu fram frash ,nama pon freash mesti la mahal kan

lepas tu susu kurma dutch lady pula yang ni pengaruh tv juga ni sedangkan aku bukan minat nak minum susu pon,rasa dia aku pilih lagi good day n farm freash. maybe sbb ni paling murah tu rasa dia kurang,rasa tak segar tapi kalo bulan puasa ni nak minum masa sahur ok ja kan.lagi pon tahan lama,mcm farm freash ko kena  minum bagi habis dalam masa 2 hari gitu.kotak dia pon cantik i suka hehehehehhe




Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE