14 Jun 2012

bola oh bola

mcm2 kontrovesi si apex nie bt sabo jer la,,,,kalo hemsem x pa gak.....sekarng nk famos x pyah jd artis jd pmain bola pown bole hehehehhehehehehe...........bila dah famos lupa diri...minta simpang la......
mcm si safee sali (tah btoi x aku eja nama dia)hurmmm dah kaya dah glmor cerai tinggal habis anak bini....biaq ja la kan sibuk ja aku dok cite hal diorng....
insan kosmo
 n yang sorang lagi nie...kwn ngn artis pas tue gaduh sakan dulu aku mmg meluat r kat dia bt mcm tue...tp sekarang aku rasa kesian lak kan n dah nyampah ngn bekas bini dia tue si rita....wahai rita ko sedar x bila ko heboh massaalah rumah tangga kau kat orng bedosa kau...maaf yer aku bukan sapa2 nk ckp sal hukum agama nie tapi aku tau la sikit2 hehehehe.....
Mohamad Aidil Zafuan Abd Razak n rita

ha nie dia time seronok x da lak nk melalut kikiikik asal aku nie tetiba nk update pasal mereka2 di atas
sebenarnya aku dah nyampah dengan mereka mereka.....
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE