22 Jun 2012

sayang family

assalamualaikum....okey u selamat kembali untuk aku update blog kikikiki...pemalas tambah x da idea..sbb asyik fikir camna nk kurus hakhak,,,,mampus....
Okey berkenaan tajuk di atas....semua orng ada kan perasaan tue....aku pown ada akekekeke....aku nk citer hal family aku sebenarnya
okey.....aku nie anak ke dua dari 4 orng adik beradik....2 lelaki 2 perempuan....okey yang pertama abg....yang baru khwin hari tue....sapa pnah baca entri lpas mesti dah tau....yang ke dua aku la...n ketiga adik aku pompuan....tengah study lg kat kktm...n yang last masih sek men....okey jarak umo antara kami adik beradik.yang sangat panjang membuatkan aku n adik pompuan aku nie kurang rapat ....heheheeh cita rasa dia n aku....mmg langsung x sama...n peragai dia n aku mmg jauh lg x sama...dengan abg pown aku kurang rapat sbb dulu dia nenk aku yang jaga.....dengan adik laki tue dia kcik lg x kcik la dah ting 1 aku rapat jg n dah anggab dia budak kcik...slalu suruh dia mcm2 mcm biasa aku akan sogokan dengan duit...hehehehehhe
ayah aku dulu keja kilang jer....tue la keluarga aku nie bukan dari golongan kaya raya,,,kami hidup bersederhana n x pnah lg dlm sehari aku x makan...heheheh mak aku pula x keja apa pown....tp kami sangat bahagia......
semua orng bole bahagia.....aku bahagia korang pown bahagia....moral citer aku walaupown kami x kaya kami gembira...
selain pada family aku nie...aku ada la jg syg kat some one spacial bg aku nie....dah 4 tahun aku knal dia...walaupown banyak halangan dah ku tempuhi...harap jodoh kami panjang akekekek gedik lak...
hari nie aku nk citer ja aku x nk letak gambor so korng bayang la sendiri.......


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE