5 Julai 2012

Pulun Kedah Pulun....

Hari selasa lepas....aku g tengok bola kat stadium shah alam...g ngn my housemate aka opis mate aku wida...n fiza ...fiza g ngn bf dia so jumpa kat stadium ja la......best la jg kan.....tp lepas selangor boh gol tue aku dah mula mengantuk dah...tersenguk senguk dah....huhuuhhu mcm nk ajak wida balik ja....tp masa minit ke 85 x silap kharil muhaimeen(meen) boh gol,,,,terus aku celik luas segar ja dah x ngntuk hehehehee
semagat jer ehheeh...pic nie aku curi kat fb wida hehehehe 
tahniah la pasukan negeri ku...x menang x pa janji x kalah...berusaha lagi yer jng sampai ke liga perdana...
pmain2 kedah(ihsan cik google)
mamat nie r yang boh gol
nie pmain kedah kegemaran aku....walaupown aku rasa dia kurang menyerlah tahun nie....x tau pasaipa...
okey....cuba tengok pic2 yang aku letak...pic yang mana paling cun...mai nk jawab harus la pic aku hehehehehe jng muntah na,.....coollll peace yooooooooo
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE