19 Julai 2012

selamat hari lahir

okey,,,entri ke 2 aku hari nie..........sebenarnya dah lama nk tulis entri nie tp malas n tesadai ja dlm draf..........ucapan ini di tujukan pada my office mate aku aka house mate aku wida.........n sorng lg kakak office mate aku kak rina........okey selamat hari lahir....untuk wida cpt2 khwin yer eh aku rasa si wida nie mmg dah x lama nie.........tetttttttttt btol x hahahahahah.........untuk kakrin lak semoga bahagia dan murah rezeki.....hari selasa lpas kitaorng ada bt sikit sambutan birday diorng...buat sarapan pg jer.........tp meriah xda ambil pic bnyak pown orng lain ada la sbb aku sibuk mkn,,,,,,,,
kek......sedap

makanan yang di bwa oleh ahli majlis hihihi


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE