15 April 2013

isnin :(

salam semua alamak isnin rupanya hari nie huwaaa ngntuk tambah bluess gitu,,,,makan soto pown masin td sapa la tukang masak tue nk khawin agaknya heeeeeeee .....isnin semua nk lemau kan...sabtu celik sikit...rabu celik lg sikit khamis dah buka mata luas2 jumaat lg luas,,,,sabtu yahooo ahad dating ahahhaah tetiba sangat kan....

sebelum tue nk ucapkan terima kasih sangat pada mereka2 yang sudi membeli product dr aku terutama aura white n maixara,,,,terima kasih u ollss....

terima la pic ini untuk tatapan semua kuikuikui
alamak makin tembam aku nie,,,,sapa2 ada petua tok kurus tampa ambil ubat mai la kongsi2 uhhuuhuh sian aku...nk jg kurus  :P
 sapa2 nak dapat kan aura white rm130 free pos mak n shaker,maixara rm85 free pos...mai sms aku 0195110352 malu nk sms bole emel aku syafniee@gmail.com muahahah sy semua :)


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE