12 April 2013

syukur

assalamualaikum u olls semua....hari nie kan hari jumaat...aku nie lemau ja...mcm nk ketuk2 ja badan sbb asal lemau sngt nie...tetiba dapat coll dr sorang cus aura white...

akak cus :adik akak nk oder lg aura white
aku :akak yang mana yer maaf
akak cus : yang duduk sungai petani,akak punya dah habis dah dik
aku : smbil fikir eh akak bukan baru beli jer xsampai sebulan lg
akak : suami akak pown minum dik..
aku pown mula la tnya okey ker kak aura
akak:okey sangt dik semua orng tegur perubahan akak bru x sampai 2 minggu oder dah nampak kesan

psst : akak happy sy yng jual lg happy kak...jom sapa nk oder aura white mai laju2 sms aku 0195110352 kalo malu nk sms bole emel syafniee@gmail,com...

dalam dok mengantuk tadi terus celik mata,, :)


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE