14 November 2013

blog yang aku suka

woooo lama benor aku x update malas n x da idea asal taip 1 perkataan aku tutup kikiki...mcm mana la bloger2 lain yang sehari 3 ,4 entri diorng up kan heeeee hari nie aku nk senaraikan blog2 yang aku suka baca ...hari2 aku akan baca ,diorng2 nie update mmg selalu update bukan pemalas mcm aku :P

1.The Kasih
suka sangat baca citer akak nie tambah2 kalo dia cita pasal anak dia amani ahhahaha ketawa aku kadang2 tue amani tue comel,korang bole la try baca sapa yg x penah la sbb aku rasa ramai dah knal blogger nie kod dia dah fames gitu

2.Sepet
Nie pown suka hari2 komporm buka aku suka cara penulisan dia best...santai gitu
tp kan semejak dia dah khawin nie entri dah x pnjng mcm sebelum khawin hihihihi

3.Fiza
nie blog kawan aku kalo dia update mesti baca hahahaha...

4.elly
Yang nie lagi aku suka citer dia penuh kejujuran pasal family n khidupan dia...kadang2 over :P

banyak lagi kod tp yg aku senaraikan nie kira top 10 la ahahhaha apa lagi ek nk cita adeh bluerrr huhuhu...dah la selamat maju jaya :P
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

precious cla berkata... [Wanie Warniee Reply]

Ni mesti kes x baca blog sy ni..hahah kidding !

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE