15 November 2013

HANYA SEKADAR LUAHAN :)

Assalamualaikum kawan2 ku sekalian
 semua sihat ka sapa sakit p ambik ubat naaa...kalo sakit hati x da ubat ahahhaha aku nk luah sikit apa aku dok tengok la nie..maaf keluaq lorat utaqa pla kalo sapa x paham bt p la paham...muda mudi zaman la nie dah x malu dah x segan kan dah bersayang sayang n dalam kain semua cita kat fb la senang ...aku buka fb kadang2 nampak depa dok update
kadang2 benda yang x patut pown semua nk bg umum tau depa la loving cupple gila2 hahahahah contoh dah lepas gayut msj pla syg mucuk...lagi  teruja sangt nk keluaq dating...bf kt kata kita lawa erkkk mcm2 zaman la nie...lagi2 i loveu sayang intan payung hahahaha pada pendapat hampa perlu x nk tulis bg semua orng tau benda2 mcm tue...kalo ang syng bf ang sekali pown ang msj habaq kat dia sudah la btoi x...sapa kata x btoi aku tampaq ahahhaha....

takdak istilah cemburu aku kat hampa tp aku nie kesian kod ramai orng kata kat hampa..nk loving sekali pown jng bt mcm tue bt orng geli ketiak ja paham x...ahahha adik2 kakak2 dalam blog aku jng bt camtue tau..x mau x mau..mcm 2 lak aku carut kat blog nie pepagi jumaat nie...okeylah aku rasa hampa paham kod apa aku tulis nie malaysia boleh bye :)
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE