5 Februari 2014

Cerita weekend di kampungku

Minggu lepas kan kita balik kampung 3 hari jer semperna cuti tahun baru cina..sabo2 kejab sangt kan 3 hari tue hurmmm nagis :(...balik 3 hari mmg x duduk rumah lah melekat ja kat rumah tok aku...

aku sampai kampung hari khamis petang naik bas tau kali nie...wah debar2 aku naik bas maklum lah dah lama kita x naik bas balik kedah..selalu aku balik dengan en syafiq dia drive..kali nie dia x mau balik..biar lah kat dia kikiki..

 allhamdullilah bas aku naik tue ok driver pown ok x da bawa laju2 sangat..jalan pown x jem masa tue...3 hari di kampung mmg di rumah tok aku ja la..malam baru balik rumah sendiri..sbb hari ahad mak sedara aku nak bertunang..heeee mak sedara aku nie tua setahun aku ja tau..aku panggil dia makcik..walaupown dia anak bongsu sbb dulu ingatka maksu aku dah last tetiba ada lg sorng kikiki...zaman dulu x kisah kan umor 40han pown boleh beranak lagi tampa ada masaalah... ^-^ ehhh tetiba citer bab kelahiran pula..

 Nie la makcik aku ...selamat bertunang untuk makcik...moga bahagia selalu kalo begaduh2 sikit2 tue biasa la adat kan ....heehheheeh

lepas habis majlis begegas la aku balik rumah sbb malam tu dah nak balik nilai waaaaaaa cheq sedih kod...aku naik bas lagi...naik bas pukul 10 malam jalan jem jg tp ada aku kesah sbb aku bantai tido ja
letih kod hurmmm...tp kan korang aku x puas hati la dengan driver bas aku naik nie..dah la garang pastu kan ada 1 kejadian nie...ada la penumpang nie sakit perut la kod minta dia behenti jab kat rnr mana tah..boleh dia marah aku yang lena pown terjaga..pesanan untuk en driver bas...jangan la mcm tue mesti dia x tahan sangat tue kalo dia bole tahan x da makna dia nk p bg tau awak heeeeeee geram tau..

okey tue ja nk cite bye

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE