klik plzzz

4 Februari 2014

Dip n dip

salam korang lama x nampak heeeeeee...ni cerita minggu lepas 1 lgi kuikui..baru gigih nak update...korang biasa g makan x dekat dip n dip nie...aku pown kali pertama p..sebelum nie dok teliur tengok orang letak kat fb jer sabo.sabo

oppp bagi yang x tau dip n dip nie restorant  coklat huhuhu...aku nie bukan pengemar coklat sangat tp dah teringin sangt aku nk rasa juga mcm mana pown..so suarakan pendapat nie kat kawanku wida...dari tahun lpas ajak tp dia ckp nanti dulu...sehingga dia yang ajak kebetulan hari gaji aku onnn ja...

so balik keja laju2 mandi siap2 so wida datang ambil n ke bangsar la kita...dip n dip nie kat bangsar tau korang boleh set kat maps jalan telawi 3 bangsar...dia area bangsar village huuhuh tempat2 orng kayo gitu...heee dari pemerhatian aku la..aku nie kan orang kg ;P...

dah sampai sana orng x ramai lagi..wida ckp nanti malam sikit mesti penuh n ramai..
dah sampai x tau pula mau oder apa..uhuhhuhu semua coklat..harga boleh tahan mahal...bg aku la orng yang x berapa kaya nie..kalo orang kaya murah ja la bg diorng kuikui..

tapi kau bayar mahal pown comform kau puas hati sbb aku x pnah lg makan coklat sedap sampai camtue huwaaaaaaaaa...nak nagis teringat kesedapan nya
meh tengok apa benda kitaorng oder
aku oder kopi nie nasib pahit boleh potong muak makan coklat td :P

nie aku oder juga sedap makan sambil pejam2 mata ambil filll huuuuuu tp bila coklat dah beku aku rasa mcm dah x sedap

yang nie wida punya..

nie wida oder jg...sedap dalam ada mcm kek

linda oder mcm spegeti aku negok hehehehe tp sedap jg



air nie linda punya wahhhhhhhhhh sedap...minum rasa sejuk di kerongkong :P

teliur x korang heee kalo teliur g la try aku yakin korang mesti pus hati....ehhh ada lagi pic
aku yg comel dengan wida...opp nie la wida

kami pergi ber3 linda aku n wida...kitaorng 1 opice aku di bahagian makmal..diorng admin
lepas balik makan kat dip n dip...tetiba rasa nak makan lagi ngeh2 gila x makan n makan...opp usya bada la hehehehe...wida bawak kitaorng ke gulam mee kat damansara...

aku oder
mee goreng special wah2 sedap gila..mcm makan mee goreng kat kedah...ngeh2 aku kalo makanan rasa sedap mcm kat kedah semua sedap heeeeeeeeee...dah x da idea sudah bye i lap u olls
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE