13 Julai 2017

raya 2017

assalamualaikum korang semua peminat tegar blog i (mata ke atas sangat) :P
macam mana dengan raya hampa? best tak?aku macam biasa best la,sebab apa best ?sebab boleh balik kampung yey yey saya suka saya suka,hari pertama puasa aku dah hitung hari nk balik kg uolls...tp nasib la minggu pertama tu mak aku mai...duduk semnggu hilang sikit rindu di kalbuku acewah.mcm biasa la aku gerak balik kampung jumaat malam pukul 1 pagi jalan jem juga la tp x da la sampai teruk gila....tp yang membuatkan aku sampai lambat kt kg husben tecinta ku mengantuk asyik nk behenti lena ja...aku ni dah la x mengantuk angin ja aku maklumla exited :P....sampai dlm 9.30 mcm tu terus ke rumah aku dulu hantar barang adik aku...pastu pkl 3 lebih barula kerumah mertua aku...buka puasa kat sana...mcm biasa sejak khawin pagi raya mmg rumah mertua aku bagi chance la my suami salam mak ayah dia dulu ptng kang balik rumah aku pula....kg dekat kami ja dok jauh huwaaa mcm mana nk pindah :(...mari la tengok gambar raya pertama ku
family photo dah pesan siap2 jang nk p melencong kod lain pula lpas sembayang(tahun lepas x da pic 1 family husben aku p melencong ngn kawan2 dia)heeee geram

mama dan amani

pengantin baru ehhhhh :P

kakak tasnim yang susah nk begambar

family mertua ku sayang

bersama mak n ayah (pink hijau)

abah dan dua orang puterinya

bersama paksu

ni kat rumah makcik

jangan jeles i nak kurus di c2



okey ni kisah raya pertama saya...raya ke 2 biasa la bawa mak ayah ke rumah tok di gurun...sebelum pergi kita ambik seketoi 2 gambaq dulu sbb gambaq raya x da ngn mak ayah sedih huhuuhuh raya haji ni pastikan ada okey
bersama bakal pengantin yg dah jd pengantin

pipi sapa paling gebus hahahahha

ni ja ada gambaq raya ngn mak i love u mak duania akhirat
begitu la cerita raya saya...kali ni agak penat sikit sbb nk knduri aku rasa aku banyak dalam kereta ja kesana sini...tapi x pa penat itu berbaloi...hahahahaahah...
ok jumpa lagi next entri salam sayang semua i love u muahhh cikit :p bye
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE