klik plzzz

18 September 2017

kurus

salam semua aku yang semakin gemuk adedeh...macam mana nak kurus uolls aku ni fully bf kalo lepas aku pump susu tu aku akan lapaq sampai gigil ko rasa aku blh kurus x....hari tu bulan puasa aku pump sekali sehari ja sbb aku mmg x daya nasib la ada stok susu beku alhamdullilah allah pemudahkan cukup untuk amani....aku nk bt diet atkin tu tp x boleh pula habis tu mcm mana nk kurus...orang ckp la kan kalo fully bf badan x naik aku mcm orng pump pula huwaaaa tlong la ya allah hamba mu x nak gemuk hehehehheheh
hampa ada tak tip idea nk turunkan berat badan untk orng yg fully bf ni....x makan lapaq x makan susu kurang acaner kadang2 stresss tau huuuuuuuuuuuu help me help meeeeeeeeeeeeee berat aku naik 10kg cik oiiiiiii


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

Cik Puan Ena berkata... [Wanie Warniee Reply]

Tgk badan jugak kot.msbb mcm biras die bf ank mmg kurus.. tp kwn plak bf ank jdi makin gemuk .huhu . Mungkin sb biras ank dia laki aktif n kuat nyusu kot banding girl..xpastila cuba sis minum min caffe hai o..tu mmg bpleh kurus badan dlm masa sama susu meriah..

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE