7 Jun 2013

SET CREAM COLLAGEN PLUS VITAMIN E

assalamualaikum...
pernah dengar x korang pasal 
SET CREAM COLLAGEN PLUS VITAMIN E
okey kalo x penah dengar x penah nampak mai aku nak citer kuikui SET COLLAGEN PLUS VITAMIN E 
MENGANDUNGI 
Sabun collagen plus vit e
Krim siang
Krim malam 
Tambah kapsyen

Fungsi :
- Mencerahkan Kulit & Mengurangkan Masalah Kulit  Kusam
- Menjadikan Kulit Lebih Lembut
- Mengurangkan Masalah Jerawat & Bintik Hitam
- Memudarkan Kesan Parut Jerawat
- Melembabkan Kulit
- Menghalang Tanda-tanda Penuaan Seperti Kedutan
- Membuatkan Kulit Terasa Gebu & Segar Sepanjang Hari
Fungsi sabun
Membersih, melembap dan melicinkan kulit tanpa  menyebabkan kekeringan. Hasil kulit sihat, bersih dan lebih cantik. 

Krim siang dan krim malam
Collagen Plus diformulasikan dengan Vit C, AHA, Moisturizer dan Vit E. 
 Membuatkan kulit terasa gebu dan segar sepanjang hari.

CARA GUNA
Bersihkan wajah dengan sabun kolagen sebelum memakai krim.
Krim Siang (Kuning) Vit. E - dipakai siang hari dengan cara menyapu rata secara  nipis di serata wajah
Krim malam (putih) untuk dipakai waktu malam dengan cara menyapu rata secara       nipis ke serata kulit wajah.

Collagen Plus Vit E mengandungi ekstrak LILIN LEBAH yg sgt efektif bg merawat parut pada kulit, memperbaiki kulit yang kasar dan kendur, menguatkan kekenyalan serat pada kulit, menggalakkan metabolisme melanin untuk memutihkan kulit. 
Senang n mudah kan...harga pown okey x mahal pown 1 set RM 25 TERMASUK POS OKEY Beli 2 set rm 50 :)
Berminat sms/wassup aku 
0175343549 
sms sahaja 0195110352...
emel syafniee@gmail.com 


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

5 Jun 2013

AKU KE KELANTAN

woooo tajuk siap caps lock kuikuiku.....bermulanya kisah sabtu lepas...sebenarnya x rancang pown nk g sana...eh lupa nk ckp aku g kelantan semperna kenduri kawan en syafiq....kenduri hari sabtu 1.6 tp pkul 2 petang baru betolak gila x mcm kelantan tue dekat seremban...ok...fine pergi jg...dah nk masuk karak tue en syafiq cakap n tnya pendapat kawan2 dia nk terus pergi atau nk g genting ja ehhh tetiba ko nk ubah plak....sbb masa tue dah pkul 4 sbb k.l jem huhuhu...lpa lagi nak cakap aku pergi dengan 2 orng lagi kawan en syafiq...aku sorang jer gils2 seram x...x pown hihihi en syafiq ada...masa tue aku tau en syafiq dah malas la tue nk p kan takut sampai pengantin pown dah tido....tnya2 pendapat kwan dia..kawan dia cakap terus ja kawan dia take over drive sbb kawnya mmg selalu g sana....ok sampai pown dah lewat pkul 10 x silap...makan n di pelawa tido sana sbb ktanya bahaya kalo balik malam2...ok la kan...
aku okey jer sbb aku mmg dah bawa baju...tp dlm hati aduh segannya aku lak dah la x knal sangt wife kawan syafiq tue....yg lagi malu aku siap tido dengan pengantin okey...besalah lak aku kan mcm kaco daun ja sabar ja la hiihihihi....ambil berkat gitu :P
nie kali ke 2 aku ke kelantan kali petama masa aku kcik2 dulu...perasaan aku jakun sikit sbb aku negok kelantan mcm kg2 x da bandar kikikik...ehhh sapa orng kelantan jng la marh aku..hihihi.
tetiba nk letak pic aku nie knapa kan...xda apa sj..
okey aku nak ucapkan selamat pengantin baru pada faizd(awe) n ayu...semoga berbahagia kekal ke anak cucu n ke jannah...pic kitaorng dengan pengantin x da sbb kita sampai pengantin dah pakai baju tido mehmeh...mmg la knduri pkul 1 tengah hari ko sampai pkul 10 mlm

nie la pengantinya...dua2 orng kelantan hihihi kawin 1 negeri kan lebih afdal hahaha tetiba lak kan
pss kenduri kitaorng nanti jng lpa datang kedah ek :p
alang2 bt entry pasal khawin2 aku selitkan sekali selamat pengantin baru pada kak noris n suami...kak norish nie pemilik spa yang aku selalu g :)
okey sapa2 nk khawin mai la jemput aku teringin nk makan nasi minyak :P


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

4 Jun 2013

versus 2

sapa tengok versus...uhuhuh aku x tengok sangt tp ada 1 hari tue aku tetiba tertengok dan dari hari tue aku stat tengok....
meremang bulu roma aku dengar suara jaclyn victor wooo hebat....sbb tue aku terus minat manifestor....kalo x haram x minat ahhahahah...
kalo x caya try u olls dengar sumpah x tipu kikiki...pas tue aku try cari penyanyi asal rupanya search tajuk meniti titian usang best terus suka lg nie....
tp kan ada satu lg lagu kalo aku dengar aku akan senyum keseorngan bukan sbb kenangan ka apa...sbb filem rock oooo adoi terbaik la filem tue smpai aku bole terbayang byng kalo aku dengar lagu dia

memng terbaik kan...sapa tengok pasti teruja... ok bluerr x tau nk tulis apa da...byebye...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE