4 Jun 2013

versus 2

sapa tengok versus...uhuhuh aku x tengok sangt tp ada 1 hari tue aku tetiba tertengok dan dari hari tue aku stat tengok....
meremang bulu roma aku dengar suara jaclyn victor wooo hebat....sbb tue aku terus minat manifestor....kalo x haram x minat ahhahahah...
kalo x caya try u olls dengar sumpah x tipu kikiki...pas tue aku try cari penyanyi asal rupanya search tajuk meniti titian usang best terus suka lg nie....
tp kan ada satu lg lagu kalo aku dengar aku akan senyum keseorngan bukan sbb kenangan ka apa...sbb filem rock oooo adoi terbaik la filem tue smpai aku bole terbayang byng kalo aku dengar lagu dia

memng terbaik kan...sapa tengok pasti teruja... ok bluerr x tau nk tulis apa da...byebye...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE