5 Jun 2013

AKU KE KELANTAN

woooo tajuk siap caps lock kuikuiku.....bermulanya kisah sabtu lepas...sebenarnya x rancang pown nk g sana...eh lupa nk ckp aku g kelantan semperna kenduri kawan en syafiq....kenduri hari sabtu 1.6 tp pkul 2 petang baru betolak gila x mcm kelantan tue dekat seremban...ok...fine pergi jg...dah nk masuk karak tue en syafiq cakap n tnya pendapat kawan2 dia nk terus pergi atau nk g genting ja ehhh tetiba ko nk ubah plak....sbb masa tue dah pkul 4 sbb k.l jem huhuhu...lpa lagi nak cakap aku pergi dengan 2 orng lagi kawan en syafiq...aku sorang jer gils2 seram x...x pown hihihi en syafiq ada...masa tue aku tau en syafiq dah malas la tue nk p kan takut sampai pengantin pown dah tido....tnya2 pendapat kwan dia..kawan dia cakap terus ja kawan dia take over drive sbb kawnya mmg selalu g sana....ok sampai pown dah lewat pkul 10 x silap...makan n di pelawa tido sana sbb ktanya bahaya kalo balik malam2...ok la kan...
aku okey jer sbb aku mmg dah bawa baju...tp dlm hati aduh segannya aku lak dah la x knal sangt wife kawan syafiq tue....yg lagi malu aku siap tido dengan pengantin okey...besalah lak aku kan mcm kaco daun ja sabar ja la hiihihihi....ambil berkat gitu :P
nie kali ke 2 aku ke kelantan kali petama masa aku kcik2 dulu...perasaan aku jakun sikit sbb aku negok kelantan mcm kg2 x da bandar kikikik...ehhh sapa orng kelantan jng la marh aku..hihihi.
tetiba nk letak pic aku nie knapa kan...xda apa sj..
okey aku nak ucapkan selamat pengantin baru pada faizd(awe) n ayu...semoga berbahagia kekal ke anak cucu n ke jannah...pic kitaorng dengan pengantin x da sbb kita sampai pengantin dah pakai baju tido mehmeh...mmg la knduri pkul 1 tengah hari ko sampai pkul 10 mlm

nie la pengantinya...dua2 orng kelantan hihihi kawin 1 negeri kan lebih afdal hahaha tetiba lak kan
pss kenduri kitaorng nanti jng lpa datang kedah ek :p
alang2 bt entry pasal khawin2 aku selitkan sekali selamat pengantin baru pada kak noris n suami...kak norish nie pemilik spa yang aku selalu g :)
okey sapa2 nk khawin mai la jemput aku teringin nk makan nasi minyak :P


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE