9 Julai 2013

PEMENANG GIVEWAY CIK WANIEE

Assalamualaikum
maaf atas kelewatan aku umumkan pemenang giveway yang aku buat hari tue...mak buzy sikit tambah mak blurrr nk pilih sapa menang..semua promort blog aku dengan iklas hati..kikiki kalo ikut aku nk bg ja semua menang...x pa nanti aku bt lagi n bg hadiah best lg okey...
oleh kerana aku bluerr n x tau nk pilih sapa...aku dah lantik sorng juri hihihihiih aku paksa dia pilih sapa patut menang... sbb aku bluerr...tetiba dia pown bluerr jg kikiki sebb korng semua terbaik tau
 
juri pemilihan kikikik nk bekenalan bole ke blog cik fiza
okey dengan sukacitanya aku memilih NURUL FARHANA sbgai pemenang giveway aku kali nie
okey cik lady hana bole emelkan detile pada akak yer syafniee@gmail.com...untuk akak pos hadiah..ehh tetiba sebut akak sbb aku negok tahun dia lahir 1993 sama tahun adik aku kikikiki...yang lain korang semua best tp ada 1 ja hadiah...lain kali aku bt lgi giveway ok...asyik nulis ayat sama ja aku nie apahal :P....
ucapan terima kasih x terhingga pada semua yg join i love u olls..
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 Julai 2013

my facebook

okey bekenaan tajuk di atas yeeh ...ramai yang bertanya ehh cik wani ada fb x hiihhiih...okey kita ada fb tp pesonal fb...aku jual di blog jer semua product2 tue...bukan apa kadang aku fikir kat fb nie nk kna add nk kna mcm2 hihihihi..blog bagi aku lg senang 1 dunia bole buka baca n bli mehmeh... :P...kadang2 cus aku nk jg fb...okey mcm nie..sapa nk knal aku n kawan2 ngn aku(cus jer) bole la add aku d fb insyaalah aku accep tp kalo letak pic profil sendiri yer,kalo letak pic bunga ka apa ka maaf aku x accep.. :)...
my fb okey jom la add hahaha tetiba feeling retis ajak add...ehh suka di ingtkan nie fb pesonal tau x da jual barang..aku jual hanya di blog...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

figure up murah-murah

salam semua...okey figureup dah ready stok jom reramai beli mehmeh....

-Kapsul Figure Up dihasilkan 100% dari bahan semulajadi yang berkesan membakar lemak dan melangsingkan badan dengan mudah, cepat dan selamat terutama di bahagian badan di mana lemak mudah terkumpul seperti punggung, peha, lengan dan perut.

- Ia diadun sempurna dengan pelbagai jenis tumbuhan seperti Garcinia Cambogia, ekstrak Teh Hijau, Citrus Aurantium dan Aloe Vera, serta tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya yang boleh memberi kesan buruk kepada pengguna seperti cirit-birit dan alahan.


CARA PENGAMBILAN :

- hanya 1 biji sehari sebelum sarapan, diikuti dengan segelas air suam/bersih.
- tidak perlu mengawal makan, tapi banyakkan minum air bersih sepanjang hari untuk proses detox.
- untuk kesan lebih baik, elakkan minuman berkafein, soya dan susu dalam tempoh beberapa jam selepas pengambilan kapsul Figure Up.

* HALAL
* 100 Herba
* Blh diambil ketika haid
* Ibu yg menyusui bayi boleh amalkan (usia anak 7 bulan ke atas)
* Mengandung tidak dibenarkan
* Tiada pantang larang dalam pemakanan
berminat nk oder bole sms wassup 0175343549 emel syafniee@gmail.com



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE