1 Julai 2013

my facebook

okey bekenaan tajuk di atas yeeh ...ramai yang bertanya ehh cik wani ada fb x hiihhiih...okey kita ada fb tp pesonal fb...aku jual di blog jer semua product2 tue...bukan apa kadang aku fikir kat fb nie nk kna add nk kna mcm2 hihihihi..blog bagi aku lg senang 1 dunia bole buka baca n bli mehmeh... :P...kadang2 cus aku nk jg fb...okey mcm nie..sapa nk knal aku n kawan2 ngn aku(cus jer) bole la add aku d fb insyaalah aku accep tp kalo letak pic profil sendiri yer,kalo letak pic bunga ka apa ka maaf aku x accep.. :)...
my fb okey jom la add hahaha tetiba feeling retis ajak add...ehh suka di ingtkan nie fb pesonal tau x da jual barang..aku jual hanya di blog...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE