9 Julai 2013

PEMENANG GIVEWAY CIK WANIEE

Assalamualaikum
maaf atas kelewatan aku umumkan pemenang giveway yang aku buat hari tue...mak buzy sikit tambah mak blurrr nk pilih sapa menang..semua promort blog aku dengan iklas hati..kikiki kalo ikut aku nk bg ja semua menang...x pa nanti aku bt lagi n bg hadiah best lg okey...
oleh kerana aku bluerr n x tau nk pilih sapa...aku dah lantik sorng juri hihihihiih aku paksa dia pilih sapa patut menang... sbb aku bluerr...tetiba dia pown bluerr jg kikiki sebb korng semua terbaik tau
 
juri pemilihan kikikik nk bekenalan bole ke blog cik fiza
okey dengan sukacitanya aku memilih NURUL FARHANA sbgai pemenang giveway aku kali nie
okey cik lady hana bole emelkan detile pada akak yer syafniee@gmail.com...untuk akak pos hadiah..ehh tetiba sebut akak sbb aku negok tahun dia lahir 1993 sama tahun adik aku kikikiki...yang lain korang semua best tp ada 1 ja hadiah...lain kali aku bt lgi giveway ok...asyik nulis ayat sama ja aku nie apahal :P....
ucapan terima kasih x terhingga pada semua yg join i love u olls..
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

Lady ★ Hanna berkata... [Wanie Warniee Reply]

hehee.. thankss ye sis ;) tak sangka lak :) trimas sangat2 ;)

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE