27 Jun 2012
tak da idea
asslalamualaikum
Apa khabar semua....lama x update...sbb x da idea la...hurmmm x tau la idea g mna...untung orng yang byak idea...tapi kan sekarang aku cpt btol boring.....bila boring aku mcm nk ngamuk jer....aduhai...rindu kat kg...bila nk balik nie...tengok la bulan posa nie nk balik insyaalah.....
Berat badan lak mkin menjadi2 xnk turun sapa ada idea
nk bg kurus....citer r kesian aku...dah la x lawa gemuk pula.....
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen
22 Jun 2012
sayang family
assalamualaikum....okey u selamat kembali untuk aku update blog kikikiki...pemalas tambah x da idea..sbb asyik fikir camna nk kurus hakhak,,,,mampus....
Okey berkenaan tajuk di atas....semua orng ada kan perasaan tue....aku pown ada akekekeke....aku nk citer hal family aku sebenarnya
okey.....aku nie anak ke dua dari 4 orng adik beradik....2 lelaki 2 perempuan....okey yang pertama abg....yang baru khwin hari tue....sapa pnah baca entri lpas mesti dah tau....yang ke dua aku la...n ketiga adik aku pompuan....tengah study lg kat kktm...n yang last masih sek men....okey jarak umo antara kami adik beradik.yang sangat panjang membuatkan aku n adik pompuan aku nie kurang rapat ....heheheeh cita rasa dia n aku....mmg langsung x sama...n peragai dia n aku mmg jauh lg x sama...dengan abg pown aku kurang rapat sbb dulu dia nenk aku yang jaga.....dengan adik laki tue dia kcik lg x kcik la dah ting 1 aku rapat jg n dah anggab dia budak kcik...slalu suruh dia mcm2 mcm biasa aku akan sogokan dengan duit...hehehehehhe
ayah aku dulu keja kilang jer....tue la keluarga aku nie bukan dari golongan kaya raya,,,kami hidup bersederhana n x pnah lg dlm sehari aku x makan...heheheh mak aku pula x keja apa pown....tp kami sangat bahagia......
semua orng bole bahagia.....aku bahagia korang pown bahagia....moral citer aku walaupown kami x kaya kami gembira...
selain pada family aku nie...aku ada la jg syg kat some one spacial bg aku nie....dah 4 tahun aku knal dia...walaupown banyak halangan dah ku tempuhi...harap jodoh kami panjang akekekek gedik lak...
hari nie aku nk citer ja aku x nk letak gambor so korng bayang la sendiri.......
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen
Okey berkenaan tajuk di atas....semua orng ada kan perasaan tue....aku pown ada akekekeke....aku nk citer hal family aku sebenarnya
okey.....aku nie anak ke dua dari 4 orng adik beradik....2 lelaki 2 perempuan....okey yang pertama abg....yang baru khwin hari tue....sapa pnah baca entri lpas mesti dah tau....yang ke dua aku la...n ketiga adik aku pompuan....tengah study lg kat kktm...n yang last masih sek men....okey jarak umo antara kami adik beradik.yang sangat panjang membuatkan aku n adik pompuan aku nie kurang rapat ....heheheeh cita rasa dia n aku....mmg langsung x sama...n peragai dia n aku mmg jauh lg x sama...dengan abg pown aku kurang rapat sbb dulu dia nenk aku yang jaga.....dengan adik laki tue dia kcik lg x kcik la dah ting 1 aku rapat jg n dah anggab dia budak kcik...slalu suruh dia mcm2 mcm biasa aku akan sogokan dengan duit...hehehehehhe
ayah aku dulu keja kilang jer....tue la keluarga aku nie bukan dari golongan kaya raya,,,kami hidup bersederhana n x pnah lg dlm sehari aku x makan...heheheh mak aku pula x keja apa pown....tp kami sangat bahagia......
semua orng bole bahagia.....aku bahagia korang pown bahagia....moral citer aku walaupown kami x kaya kami gembira...
selain pada family aku nie...aku ada la jg syg kat some one spacial bg aku nie....dah 4 tahun aku knal dia...walaupown banyak halangan dah ku tempuhi...harap jodoh kami panjang akekekek gedik lak...
hari nie aku nk citer ja aku x nk letak gambor so korng bayang la sendiri.......
14 Jun 2012
bola oh bola
mcm2 kontrovesi si apex nie bt sabo jer la,,,,kalo hemsem x pa gak.....sekarng nk famos x pyah jd artis jd pmain bola pown bole hehehehhehehehehe...........bila dah famos lupa diri...minta simpang la......
mcm si safee sali (tah btoi x aku eja nama dia)hurmmm dah kaya dah glmor cerai tinggal habis anak bini....biaq ja la kan sibuk ja aku dok cite hal diorng....
n yang sorang lagi nie...kwn ngn artis pas tue gaduh sakan dulu aku mmg meluat r kat dia bt mcm tue...tp sekarang aku rasa kesian lak kan n dah nyampah ngn bekas bini dia tue si rita....wahai rita ko sedar x bila ko heboh massaalah rumah tangga kau kat orng bedosa kau...maaf yer aku bukan sapa2 nk ckp sal hukum agama nie tapi aku tau la sikit2 hehehehe.....
ha nie dia time seronok x da lak nk melalut kikiikik asal aku nie tetiba nk update pasal mereka2 di atas
sebenarnya aku dah nyampah dengan mereka mereka.....
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen
mcm si safee sali (tah btoi x aku eja nama dia)hurmmm dah kaya dah glmor cerai tinggal habis anak bini....biaq ja la kan sibuk ja aku dok cite hal diorng....
![]() |
| insan kosmo |
![]() |
| Mohamad Aidil Zafuan Abd Razak n rita |
ha nie dia time seronok x da lak nk melalut kikiikik asal aku nie tetiba nk update pasal mereka2 di atas
sebenarnya aku dah nyampah dengan mereka mereka.....




Di lahir n dibesarkan di negeri kedah darul aman,,,sekarng mencari sesuap nasi d negeri sembilan..suka merah....cooll..kadang2 emo....
Birthday Wanie
