11 April 2011

cerita tara wanie hehehe

28/12/2010 aKU Di gelar penjawat awam jawatan pembantu makmal,,,,,hurmmmm benda yang aku idam2 kan sebelum ini..dengan harapan aku leh bantu family aku harapan keluarga la nehhh heeheheh,,,,btoiii x mak saya neh harapan family kita hehehe  ayat yang x bole nk berapa blah kan hehehehe...mula2 mmg nagis jg aku tiap2 mlm rindu mak ayah semua ank manja ker aku rasa takkk so knapa aku nagis???? aku tak leh jauh ngan depa sebenaqnya.kat nogori 9 neh semua lain n jakun bg aku huk.huk tambah2 masakan dia aduiiii tebai mulut aku neh bila makn aduiiiiiiiiiii tp badan makin berisi gak mmg x leh blah langsung huhuh lama2 Dah bia dah syok tambah2 dah tiga owng kawan yang selalu bawa aku g jalan-jalan hehehe 

                                            Jeng-Jeng kak normah,kak sue
                                       Yang bawah neh fieza ehheheeh

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE