12 April 2011

Nak citer sikit

mood aku hari neh hurmmmm entah pepagi lagi dah mum nasi lemak lauk daging huhuhu
mcm mana nk kurus kan huk.huk.huk
aku x nk gemuk tolong la aku
tak tau nk update pa lg x banyak idea dah hari enhhh
aku citer sal semlm la aku g fun fare   huhuhuh aku tengok la sekumpulan jejaka men kat citu dapat teddy bear samapi berpuluh ekoq tau x geram nyaaaaaaaaa
                                       LEBIH KURANG BANYAK NEH LA DEPA DAPAT


Aku pown dengan bangganya g la beli token nk men jg tapi tau x pa aku dpat 
jeng.jeng

  
pistol mainan hahahhahahahah


Padan muka aku kan heheheehhehe........


pic kat atas tue aku ambil kat cik googel jeer aku x ambik pic pown smlm
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE