26 April 2011

Sayang

Nak citer sikit la....kejutan budaya bagi lemak nk urat saraf aku heehheeh...hari sabtu pukul 6.15 a.m dah bangun g mana g joging btoi ka...btoi la hahahaha aku kak nomah n kak su...3 pusingan ja kat dataran nilai tue...pnat yabg tersangat,,,,lpas tue g sarapan kat acasia,,,kak normah belanja tq kak nomah,,sy suka makan free neh ehhehe...
ahad lak aku jd atlit bowling padang ahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa atlit la sangat hehehehe tp mmg best giler main tahun depan aku nk men lg....
isnin hurmmmmmmmmmmmmmmm ngeluh dulu sebelum naip..aku g acara pembukaan sukan siap perbarisan lggg...lpas tue apa lg  latiahn bola jaring...x suka sanagt tp x pa la aku main ja..lpas habis tue gedik nk g men bola tampar lakkkk.........mlm semlm aku dapt penyakit pakej tiga serangkai.kaki tangan badan semua sakit padan muka aku... tp x pa untuk kesihatan
yang best pasal bola tampar masa dok main2 tue aku terbayang mcm bola jaring so aku nk tangkap ja bola tue hahahah mmg giler ehehheeh


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE