8 November 2012

Bila mood berblog dah kembali

salam sayang kawan2 saya....
okey mmg dah lama mood  mengupdate  xda asal nk karang ja banyak ja halangan yang datang ada ja mak telefon la apa la heeeeeeeeee salahkan mak lak jng marah mak...eh mak ada ka baca blog nieee hehehe
semejak aku dah lama x update nie mmc dah bnda baik buruk belaku...x la buruk pown kan...... okey nak citer nie minggu lepas xda planing cuma plan di hari kejadiaan jer aku n the geng tetiba teringin mau makan sate.......bukan sate kajang tp sate willy........dengan berbekalkan semangat itu hujang kami redah jg g makan.......redang naik keta la kan x kn nk redah jalan kaki mau bepuluh jam mau sampai nu di kajang.........sate dia mmg terbaik la...besaq lembut yg penting ngancam auwmmmmmmmm walaupon time aku makan tue aku mcm rasa air hujan dok nitik........ehhhhh jng salah faham x masuk pown lam kuah aku naaaaaa..........mai aku tunjuk sikit sate aku makan sila jng terliur yer pg2 nie
nie bukan tok 10 orng yer 5 orng ja
sate nie sangat sedap eh 44 kali dah aku dok ckp sate nie sedap nanti nk bawa cinta p makan lak mesti dia suka kan.....destinasi dia di sungai ramal....kalo ikut exit kajang korng ambil kiri n terus ja...jalan lain aku x tau....x silab aku sate nie dah penah masuk jalan2 cari makan...
selamat mencuba auwwwwwwwwwwnnn terbaik tump up
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE