12 November 2012

Jalan-jalan d hujung minggu

salam sayang semua
bismillah selamat lg isnin....okey mood isnin mesti la bluesss kan ehhehe.....sbenarnya nk citer smlm aka hari ahad aka aku g dating..........nk tau aku g mane aku g melaka.....wooo x jauh mana pown seremban melaka 1jam kod campur jem...ehhehehe....semua nie x rancang pown mula2 ingat nk lepak dekat2 jer pas tue en syafiq tetiba ajak g melaka okey aku ikut ja mula2 ja aku bebelah bg heeeeeeee...bila dah sampai aku cadang nk naik menara taming sari...sbb apa sbb aku x pnah naik kikikiki tp bila ja dah sampai 2 kali pusing mmg x da parking huuuuuuuu sedih.tp x pa nanti i coming lg ya ehhehe




menara taming sari
..x pa la...pas tue bila d tempat kejadian jem aku mula pning n kmi bedua sepakat g la tmpat yg tenang sikit...so ke pantai klebang....pas tue teringin nk masuk dlm kapal selam tutup plak...hurmmm kat pantai klebang nie mmg glamor ngn coconat shake kod merata ada jual.........aku apa lg mesti nk try ....aku mula2 nk try tempat yg orng beratur panjang tue tp malas la so aku p la bli kat tepi pantai tue not bad la sedap jg heeeeeeeeeeeeee
nie dia coconat shake tue bersama aiskrim vanila muahahha

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE