3 Januari 2013

HAPPY NEW YEARS

ASSALAMUALAIKUM...
Salam sayang semua...ya allah mood untuk menulis memang langsung x da walaupown banyak benda aku nk citer....nanti satu hari akan ku citer ya kalo aku rajin....okey nak tanya apa azam tahun baru korang....
Azam aku
1.Nak sangat kuruskan berat badan yang dah semakin gemuk huwaaaa ;(
2.Nak jadi anak yang terbaik...anak yang ingat mak ayah
3.Nak perbaiki diri ke arah yang lebih baik
4.Nak berjimat cermat..n x mau boros2 dah
setakat ja aku terfikir untuk azam tahun 2013....opp xda azam nk khawin ker,,,,x kod sbb azam nk khawin akan aku masukan pada tahun 2014 ehehhe insyaalah...semoga di permudahkan semuanya....
okey akhir sekali mai la tengok pic aku hahahahaha
happy new years


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE