18 Januari 2013

Jangan pandang aku sebelah mata

salam sayang semua alamak bosanya ngatuk lg...hampir2 nak lelap....pas tue cepat2 bangun buat keja yang ala2 buruh kikiki...baru filing2 buat keja tiba2 ada orang ketuk pintu" akak saya nk buat aircorn nie"...okey fine buat la...tiba2 dia pandang aku lain mcm pakai jubah filing2 mulimah tiba2 buat keje ala2 lelaki hahahahha...ko jang pandang aku sebelah mata ya...lampu umah aku rosak aku panjat sendiri ok.... :P....siap ckp eh pandai nya akk guna mesin potog kayu muahhahaha....bukan nk bangga diri tp knyataan aku nie lpasan institut kemahiran mara....kat situ pown dah terbukti kemahiran kan so kitaorang mmg di ajar bnyak kpada kemahiran 60% teori 40% so setakat mesin potong kayu aku x heran la.sambil buat muka kiut..... :P.....sambil2 x heran pown takut jg tepotong sekali meja ahhahaha mampos.lepas siap satu papan aku potong terus aku letak n malu dah nk buat diorng mmg pandang lain mcm hampeh kan korang....




Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE