27 Mei 2013

monday bluessss

assalamualaikum u oll...alamak dah isnin huuuuuuuuu dah petang dah pown aku...msih mcm nie bluesss ja...maklum la 3 hari balik kg x puas kod pastu badan pown mcm letih ja hukhuk....x cukup rest ehhhh citer mcm aku pla yg drive kan....kikiki...itu la aku orng lain drive aku yg kuat bebel ....
hari nie datang ofic terus buka blog ehhh bukan nk bt keja buka blog pla...tetiba dapat comment yg aku nie tiru heeder dia adoiiii mak cik pown tempah ja templet n heeder nie semua...makcik x pandai u olls nk bt uoll...so bila di tuduh kata makcik tiru mak cik santap ok....huhuuhuhuh sedih nie...siap buat entry lg kata makcik tiru tau....xpa la makcik x peduli sangt pown...nanti makcik tukar la yer...sebenarnya makcik nk tukar pown x reti tau...tulung2 kikiki tetiba jd makcik plak tp kan.........aku dah la lemau ja hari nie tp....tp x pa la what ever.....
ehhhh comel x kakton hihiihih tetiba kan :P k x tau nk tulis apa dah byeee i luve u  :)
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

Unknown berkata... [Wanie Warniee Reply]

singgah sambil follow.. feel free to follow me back :D

http://dunianuranisamar.blogspot.com

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE