klik plzzz

21 Mei 2013

sushi jom

pagi jumaat lepas g sarapan ngn my friend sarina...sambil2 sembang ngn dia...tetiba aku tertanya dia psal sushi ....uit sushi sedap x dia pown ckp sedap la...aku apa lg nk try...sebenarnya aku nie mmg orng kampung ok makanan pelik2 kalo boleh aku x nk makan sbb kan membazir oder mahal2 lpas tue x makan...yer mmg aku nie x makan sushi sebelum nie,,,sbb dlm kepla aku sushi nie mesti ada benda mentah kah heyeekkk...ehhh jng gelak orrr kutuk2 aku lak...tekak aku melayu asli tau ahhahaha
so nk d jadikan cerita time rehat tengah hari tue aku pown p la makan shorga sushi...eh betol x aku eja nama dia hentam saja la....kedai d terletak d komplex airport nilai....bru lagi tempat nie...
harus la ambil pic berdua dulu...my frins sarina

lagi hhahaha

aku punya nasi goreng seafoot

sodapppppp

sotong pown sedap

paling suka :)
aku tersilap hari tue sepatutnya x payah oder nasi tue kan mkn ja sushi nie nk bt camna dah teroder...
pendapat aku sushi sangat la sedap..siap ajak en syafiq aku lg g makan .....dia boleh ckp ok jom la t kita try ehhh mak tekejut ok....dia dah la susah bebenor nk makan benda2 mcm nie....bila di fikir2 balik baru ku sedar dia anti pizza ja hahahaahah k byyy
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

2 ulasan:

Nurgaya Jusmate berkata... [Wanie Warniee Reply]

huhuhu...akak pun lom penah try sushi....rasa cam tak leh masuk tekak je hehe...akak dtg klik2 isi tabung
http://blog.jusmate5.net

mawar berduri berkata... [Wanie Warniee Reply]

sedapnya sushi..Follow sini #78

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE