5 Disember 2013

semua cerita dalam 1 tajuk :P

korang ada kenangan indah x ...mesti ada kan heeee tipu kalau tidak ada...aku sendiri banyak kenangan indah...kalau di ingat balik mesti aku akan tersenyum sendirian acewah hikhik...sebab kenangan itulah yang membuatkan kita rindu akan masa lalu kiki tp orng ckp jng ingat masa lalu....yang berlalu biar lah berlalu..tapi kan tetiba hari nie pagi nie aku teringt balik kisah2 dahulu...sambil teringat aku tersenyum sbb  semua itu kenangan indah aku nak citer ker x bole bahaya erk kikiki...ok lupa jab bab kenangan indah tue meh nk citr bab lain pula

hari tu 17/11 kakak office mate  aku bertunang soke serting la aku hari ahad tue heee jauh kod serting dengan nilai kita orng tolak pkul 9 pkul 11 la jg sampai jalan pla bole bt aku pning tp tahan ja x kn nk muntah mcm kcik2 dolu kahkah.....so mari layan pic hasil tangkapan kitaorng
jelitazzzz

kami lagi

ada lagi :P

dengan pengantin :)

cantik kan kak nomah

posing lagi

lagi

aksi tunjuk cincin :P
dah dengan tunangnya aku xnk masukan x suprise nanti hakhak...okey nk wish selamat bertunang kak normah doa2 kan la giliran kitaorng pla :)

isnin 2/10 Fakulti aku sambut 10 tahun...so kitaorng team makmal kna jadi penyambut tetamu kna pakai baju biru so berbaju biru la kita yer...
meh layan pic gediksss kitaorng...u olls jng jelesss sbb hari kjaddian kita posing smua mcm che ta hahahahaha che ta jng saman iolls pla yer sbb tru cra posing





ok nie semua aksi posing tampa batasan so korng tengok ja la aku malas nk tulis apa2 di setiappic :P dasar pemals x ingat aku nie..update dah lasebulan sekali..malas nk update sbb korang bukan nk baca blog aku pown (kecik hati kita tau ;( x da la lawak saja...dah la i love u korng bye2


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE