klik plzzz

16 Disember 2013

sesorang

korang penah duduk umah sesorng....aku haruslah pernah minggu nie aku duduk rumah sesorng huwaaaa...perasaan aku berani dlm masa sama takut...macam mana erkk...minggu nie housemate aku semua x da balik kg tinggal la aku kesorngan...aku nie nk kata takut x sangt nk kata berani pown x jg sedang2 kod..tapi masa nk tido malam susah nk lena kan korang penah rasa bila duduk sesorng pastu susah nk lena...tp telena jg aku hakhak n bangun punya la awal mcm pagi tadi aku tekejut jaga awal tengok kat tingkap gelab...aku pown fikir erk pukul berapa nie...mcm takut nk tengok jam...lpas capai hp tngok jam dah pkul 6.30 huwaaa lega...kikiki tue maknanya apa...aku penakut la :P.....tp kan sekrng nie mcm2 benda kt dok tengok kat internet tv kes pecah rumah n mcm2  lagi tue yg bt aku takut...dulu aku no hal dok sesorng seminggu
x kisah punya...oppp lpa nk citer sbb2 knapa aku mula takut n fikir bukan2 bila duduk kat umah sesorng sbb dia dulu masa aku duduk taman seroja salak tinggi ada kes orng cuba masuk rumah aku...ikut bumbung lpas kejadian tue aku fobia terus pindah duduk umah sekarng..so sapa2 bujang tue berhati2 la ya...aku duduk sesorng sebelum tido baca doa pedinding doa elak pukau ayat kursi 3 kali 3 kul doa tido n baru tido
sambil berdoa moga dijauhkan benda2 x elok...kita nak minta kat sapa lagi kat allah ja la...
okey nak citer yg tue ja tata kawan2 bye
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE