14 Disember 2013

Fakta anak ke dua

hai assalamualaikum korang pemint kita kehkeh lawak ja
korang anak ke berapa ...aku anak ke 2 tau meh kita tengok tafsir anak ke dua n kena x dengan aku
okeh meh kita tengok satu satu yer

1.yup betul aku mmg senang maafkan orang,,,walaupown orng tue jahat gila ngn aku.

2.nie ada jg tp kadang2 la :P

3.hikhik no 3 nie kena kod...aku kalo gelak mmg gelak betul2 xda cover2 kadang2 sampai tersedu sedu :)

4.No 4 nie mmg sangat2 betul aku sangat sensitif untk orng yg aku sayang mcm tue dan hati aku sangt lembut walupown muka aku garang...contoh dulu aku peneh g interview pegawai penjara di penjara alor setar tetiba nampak banduan...terus dalam hati aku terdetik kesian diorng n terus mcm sedih..pastue terus rasa mcm x nk keja pegawai penjara :/kehkeh...

5.xda pown peminat no 5 tifu

6.no 6 nie no komen sbb aku x da la mudah syg orng

7.no komen :P

8.no komen jg

9.owhhh ini sangat x sama..sbb kalo aku sedih aku susah nk senyum..

10.yer kod

11.sikit2 la

12.x jg kadang2 aku kedekut kehkeh

13.peramah dengan orng yang aku kenal rapt kalo baru2 knal aku x bnyak ckp sangt

14.pown x sbb aku tido kena tutp lampu kalo x susah lena

15.pown x aku x suka shoping n x suka melancong sangat

16.nie sangat betul aku suka masak n bg orang makan...n suka orng puji kata aku masak sedap erkkkk ahahhaah

17.rajin masak mengemas aku malas

18.hurmmm betul

19.kalo tolong pasal duit kalo aku ada lebih aku tolong kalo x da x dapat ler..kalo pasal benda lain selagi mmpu mmg aku akan tolong ...baik kan aku mmpos puji diri sendiri

20.yer...aku senang jaga..n kalo aku ngah tido kau kejut..aku xda hal bangun mengejut ok ja x da pening kepala ka apa

okey dah...penat aku naip cehhh macm la entri panjang kan dah2 sayang u oll semua

terima la pic tuan blog anak ke 2 nie :P
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE