klik plzzz

24 Januari 2014

jalan jalan alor staq

minggu lepas masa di kampung hari khamis en syafiq ajak aku g pejabat agama daerah dia...so pergilah aku dengan dia..dah satel urusan belek2 jam awal lagi kitaorng x da plan apa2 pown nk p mana pown x tau so aku ajak dia g jalan2 alor setar lama owhhh aku x p sana walaupown negeri aku...sbb umah aku kan di sungai petani

Dalam otw nak p sana dia tanya aku kita nak p mana..aku pown pikiaq la heeee jom p menara alor staq lama betoi x penah p dulu sekali ja p nie kali ke 2 la dia lg la kali petama hahahhaah
dah sampai sana beli tiket n terus la naik woooo gayat aku....tinggi jg lepas nie aku nk p naik menara kuala lumpur lak jakun sekali pown x pernah p...
kat atas tue best owh angin kuat sampai terbang2 tudung aku tp aku naik kejab ja sbb rasa pening kepala di tiup angin...ngeh2 bole lak gitu...

tiket rm8 untuk seorng...kalo menara kuala lumpur berapa erk tiket ?????

aksi meneropong....hahahahhaha

tuan blog yg over

lagi pic tuan blog yang tembam
okey tue aksi2 di menara alor staq lepas tue aku ajak en syafiq p makan laksa ikan sekoq...gerai laksa nie agak la femes aku tau pown sbb aku negok masuk berita tv 9 kod ...so dalam hati dah membuak2 nk p try heeee ...googel lah aku gerai tue kek mano..dah tau gerai x tau pula jalan heeee malu kan orng kedah guna waze ahhahhaa ...guna waze pown sesat lg u olls tp alhamdullilah jumpa jg kedai dia di jalan gangsa mergong...kalo dalam waze korang taip ja jalan gangsa taman wira mergong baru waze bawa g betol...lpas dah masuk jalan gangsa tue korang usya la nama kedai sendiri hihihi ada tp jalan ja...
ha nie la laksa ikan sekoq tue...pendapat aku laksa dia biasa2 ja..ikan freash...yang aku x puas hati laksa sikit....tapi kan konsep gerai tue boleh tambah laksa...pendapat aku x pyah la buat konsep tue sbb mesti la kita malu nk tambah kan...bubuh ja laksa banyak2 siap2 :P....hurmmmmm menci makan x knyang...
teruk beno peragai hahahah...

k la kalo korang p alor staq p la try mkn ...bye bye
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

Syah Eida berkata... [Wanie Warniee Reply]

lama jugak xnek menara loq staq..

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE