21 Januari 2014

sedih

salam semua haiii...gigih malam nie aku on laptop semata nk update blog heeeeee korang jng lpa baca tau kikiki...ehhhh dah lama sangt aku x update semak balik bulan ni tahun 2014 1 entri ja ado sabo ja la...mulai malam nie aku berazam nk rajin update kikiki see ya korong ;P ....ehhh tetiba tajuk sedih dah knapa kan..aku nak mengadu nie...kat sapa lagi nk mengadu kalo bukan kat blog aku...ehhh lagi 1 korang jng tekejut blog aku berubah wajah esok kalo aku rasa x lawa aku tukar balik yang lama ya....

ok macam nie minggu lepas kan n.sembilan banyak cuti so aku pown tambah lagi cuti dan balik kampung seminggu wooo seminggu..mmg lama...kat kampung sangat happy kod bukan senang nk dpt cuti macam tue...ehh apa kaitan dengan tajuk di atas kaitan dia bila aku dah balik nilai aku jadi sedih 24 jam rindu mak aku...ingat lagi masa otw tue kitorng behenti rehat kat sungai perak mula aku nak makan kat situ pastu baru teringat mak aku bekalkan bihun goreng ...jadi cari tempat   bersesuaian aku pown makan la sesorng en syafiq x nak makan dia dah knyang so masa makan tue begenan juga  air mata aku sbb teringatkan aku dah kna balik nilai,,,n kenangkan bihun tue mak aku masak kan heeee korang mesti x manja mcm aku kan...hurmmm time tue begenang ja air mata x jatuh pown sbb malu kat orang sebelah hahahhahaha
pastu kan bila dah sampai nilai 24 jam aku tebayang aku kat kedah lagi mmg haru aku nk buat apa pown malas x da mood...huuuhhh...korang jangan gelakan aku pula tumbuk kang :)
 lagi 1 benda sedih ada 1 hari aku g cucuk duit dekat uitm merbok dekat sangt dengan rumah aku...aku ngn aku...bila tengok uitm tue aku cakap kat mak aku...ada universiti dekat rumah x nak ambil orng...unversiti negeri lain jg terima orng ...sedih kan ....aku nie kadang2 bukan manja sangat tp kdang2 aku fikir kaloaku dekat ngn family kan senang sekurang kurangnya sakit pening depa aku ada....huhuhu sampai kadang2 aku hari2 buka web jawatang kosong huhuhu....tp rezeki aku kat negeri sembilan aku redo ....ehhhh korang jangan x tau sambil aku taip nie sambil curah2 air mata huwaaaaa aku x kuat mcm orng lain....
aku kadang heran mcm mana la orang yang lansung x ingt mak bapak coll x pernah apa pown x....hurmmm kejam sangt orng mcm tue....
mari lah lihat muka kakton masa nk otw balik nilai fikiran penuh dengan kesedihan...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE