22 Oktober 2015

saya dah 5 bulan

assalamualaikum kakak2 abang2 makcik2 pakcik2 saya dah 5 bulan 20/10/15,eh 2 bulan 3 bulan 4 bulan mama x story2 kt sini tetiba terus 5 bln mama kau ni kan blogger pemalas..kuikui...kalau rajin tiap2 bln la dia cerita......kat bawah ni peragai2 saya bila dah 5 bulan
#saya dah pandai menjerit
#saya dah pandai beborak (dalam bahasa saya la)
#saya dah pandai meniarap tp sy selalu malas bukan apa bila meniarap sy rasa penat x best
#saya dah pandai merap kalau balik school sy nak mama duduk tepi sy ja...mama g toilet pown saya jerit...
lagi apa ya saya belum boleh makan mama cakap bulan depan boleh
#saya dah pandai tengok orang makan nanti air liur saya meleleh ja
#saya sangat peramah tengok semua orng sy senyum...mungkin saya ikut abah peramah kalau ikut mama habis la muka kelat ja nk senyum pown malas
#owh lupa saya ni kesayangan tok n wan merbok n guar saya hehehehehe

hari ni saya kena cucuk 5 bulan kt kk nilai...lpas tu saya x g school sbb abah nak jaga abah mc cabut gigi...seronok la sy....duduk ngn abah ok ja x da merengek2 nampak ja mama balik tengah hari terus merengeh nk susu alahai anak hehehehehe...

sekian cerita saya 5 bulan


saya nur aina tasnim bt mohd syafiq

owh ni pic saya masa 4 bln yg pic hari ni mama malas tranfer....ok jumpa lagi kakak2 abang2 makcik2 pakcik2 assalamualaikum

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE