2 Oktober 2012

Aku seorng pembantu Makmal

salam okey hari nie aku nk citer pasal kehidupan aku seorng pembantu makmal woo tajuk mcm bt karangan sekolah rendah dulu kikikiki aku seornf pembantu makmal...tugas2 aku senang jer tp mencabar la bg aku...aku nie jaga makmal electronik di bawah jabatan fizik okey aku tipu di bawah coz fizik gunaan universiti tmpat aku keja nie x da lagi jabatan2 alhamdullilah mudah jg kerja aku sbb dulu aku ambil sijil kejuruteraan electronik..kat ikm ja...aku nie x pandai ...tp alhamdullilah aku keluar x pyah bayar hutang walau se sen sbb mara dah tangung semua pengajian aku.. bebalik pada tugas seorng pembantu makmal...okey aku detil bab makmal aku jg ja la makmal electronik...tugas dia senang ja jaga alat tan pastikan semua okey...bab nie aku pown kadang2 alpa kadang aku test okey bila student guna diorng rosakan...yang kedua aku mesti membuat penyedian sbelum amali bermula...buat la apa yg patut pasal amali tue...kalo electronik ko kna sediakan komponent yang nk di gunakan time nk buat amali tue oksenang kan...lpas tue time amali ko mesti ada dlm lab sbb ko kna tolong pensyarah....tue ja lg kna kmas lab...dan mcm2 lagi...aku happy sngat kod jd pembantu makmal nie....sbb pa aku ckp mcm tue dulu msa aku kja kerani di kolej komuniti saiz aku ok ja tp sekarang alamak,,,,aku nk kurus........
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE