5 Oktober 2012

Kenangan silam

bff masa kat ikm dulu yg belah kanan n belakang aku...yg lain2 kurang rapat ehhe
salam sayang u all hari nie merupakan hari jumaat...hari jumaat merupakan hari bebas aku...sbb aku x da keja sangat...sedang dok dpt pc godek2 pic lama2 aku terjumpa pic aku dulu...aka pic study kat ikm dulu........alamak rindu kenkawan lama...ada yg aku msih berhubung ada yg x ...behubung pown guna fb ja....nasib ada fb kan bila kenangkan masa belajar dulu woo bnyak la kisah suka duka kan....tp bnyak yg happy,,,time2 nk tido tue ada ja kawan sblah nk borak nk citer best sekarang sesorng ja la...bg aku waktu belajar la waktu paling best....aku rindu kwan2 aku bff aku kat dorm...bff aku kat kelas....rindu bff aku.masa sekolah men dah kat ikm dulu.....
masa sem 1 nk g jamuan kod x silap...asal muka aku time nie nampak gebus ja hahaha
nie pown time sem 1 sha dah ada anak 2 dah,e-are dah tunang fifi n aku la
nie kawan2 time sek men yang rapat sampai sekarang ngn noli ler sebelah aku
nie la kwn baik aku dah lama x jumpa ehehehehhe
..
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE