9 Oktober 2012

double down

salam sayang
selamat berblog okey smlm aku merajuk dengan seseorng oleh kerana merajuk tambah marah kat dia aku ajak my hosemate wida aweeda p mkn kfc mlm kod ahhahhaha p menambah lmak la katanya....mula2 niat aku nk makan wajes ja sbb aku dah kurang dengan ayam kfc nie....dah sampai wooo ada banda baru n aku teringat sesuatu sarina penah citer dia makan benda alah nie sedap aku pown apa lagi lupa wages terus oder yg tue n xcited gila nak makan
okey komen aku untuk double dowa nie
1.mahal juga baik makan snake plate ada 2 ketul ayam n bun coslow
2.rasa biasa2 jer.... x knyang pown
3.aku nie kna mandrem ngn mcd so kfc semua aku rasa x sedap kcuali chezzy wages tue pown sbb kat mcd xda
hehehhe ala korang bole cuba tue tekak aku tekak korang mesti lain2 kan....benda nie dah lama keluaq aku ja baru smlm nk cuba....okey sapa yang belum cuba silakan la mencuba selat beramal... :)
nie ha benda alah tue....


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE