klik plzzz

9 Oktober 2012

Bila aku teliur

salam sayang
woo tajuk diaats mcm x dapat mkn ja kan........aku nie mmg suka teliur kalo baca blog dunia dapur kakjee nie sbb dia msk mmg nampak sedap n ringkas....... akibat keteliuran tue aku pown apa lg nak cuba buat la hehehehe orang makan pg aku buat mlm .mlm ja sempat kalo pg ahhh bangun pown dah lewat heeeeeeee kantoi....eh panjang lak mukadimah
penah makan egg tost
ha senang ja nak buat tue nie resipi cara aku okey ambik telur buatkan separuh masak.... dah comporm telur tue separuh masak dah...pcahkan dlm pingan n baru di curah atas roti...tambah sikit kicap n lada sulah.......korang nk ltak apa suka hati nie tekak aku punya cita rasa ok.....
Tara egg tost aku
NIE VERSION WANIE WARNIEE SEDAP WOO



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

2 ulasan:

Kesuma Angsana berkata... [Wanie Warniee Reply]

sedap juga ni hehe

Wanie Warniee berkata... [Wanie Warniee Reply]

heheeh sedap tp kalo telurkuning masak sikit lg sedap ehheeh

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE